نوشابه‌‌ای که می‌کشد اما لاغر نمی‌کند!
نگاهی به آثار مخرب شیرین‌کننده‌های مصنوعی در نوشیدنی‌های رژیمی

نوشابه‌‌ای که می‌کشد اما لاغر نمی‌کند!

العالم گزارش داد:

ببینید ا با دویست‌و‌هفتادو یکمین روز حملات رژیم غاصب صهیونیستی به غزه

دویست وهفتاد و یکمین روز حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری درحالی امروز (چهارشنبه) آغاز شده که نیرو‌های این رژیم بامداد امروز در حمله پهپادی به اردوگاه نور شمس در کرانه باختری چهار مبارز فلسطینی را به شهادت رساندند. درهمین حال شب گذشته تظاهراتی در سرزمین‌های اشغالی برگزار شد و معترضان خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو شدند.
کد خبر: ۱۴۶۳۲۷۷

 

ببینید ا  با دویست‌و‌هفتادو یکمین روز حملات رژیم غاصب صهیونیستی به غزه

به گزارش جام‌جم‌آنلاین از العالم،دویست وهفتاد و یکمین روز حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری درحالی امروز (چهارشنبه) آغاز شده  که نیرو‌های این رژیم بامداد امروز در حمله پهپادی به اردوگاه نور شمس در کرانه باختری چهار مبارز فلسطینی را به شهادت رساندند. درهمین حال شب گذشته تظاهراتی در سرزمین‌های اشغالی برگزار شد و معترضان خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو شدند.

در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به اردوگاه نور شمس در کرانه باختری فلسطین چهار مبارز فلسطینی شهید شدند.

تعداد بازدید : 7
                تظاهرات حمایت از فلسطین در نزدیکی سفارت رژیم صهیونیستی در اردن، و محکومیت نسل‌کشی مداوم صهیونیست‌ها در باریکه غزه

بر اساس اعلام منابع پزشکی، بر اثر این حمله چهار مبارز فلسطینی به نام‌های صاعد عادل شافع، نمر أنور أحمد حمارشه، محمد یاسر رجا شحاده و محمد حسن غنام کنوح به شهادت رسیدند.

از سوی دیگر رژیم صهیونیستی که آمار تلفات نظامیان خود را سانسور و به صورت قطره چکانی اعلام می‌کند، اعتراف کرد که از آغاز جنگ علیه غزه، ۶۷۴ نظامی این رژیم کشته شده اند که نیمی از کشته‌ها پس از حمله زمینی به غزه اتفاق افتاده است.

ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی اعلام کرده ۲۸ نظامی به ضرب گلوله تک‌تیراندازان مقاومت کشته شده اند.

تعداد بازدید : 8
ویدئوی جدید از لحظه انفجار مین و انهدام نفربر زرهی نظامیان صهیونیست از نوع پانتر در ارودگاه نور شمس در طولکرم کرانه باختری فلسطین هنگام درگیری‌های اخیر با مقاومت فلسطین

صهیونیست‌ها همچنین شمار مجروحان خود از آغاز حمله زمینی به غزه را هم بیش از ۴۰۲۱ نفر اعلام کردند. ۵۹۸ نظامی اسرائیلی به شدت مجروح شدند و جراحت بیش از ۱۰۰۰ نظامی دیگر نیز متوسط اعلام شده است.

انتشار این آمار‌ها درحالی است که با توجه به سانسور اخبار جنگ از سوی مقامات صهیونیست و اعمال سیاست قطره چکانی، رسانه‌های عبری شمار تلفات ارتش این رژیم را سه برابر آمار رسمی عنوان کرده اند.

از سوی دیگر به دنبال تداوم جنگ نسل کشی رژیم صهیونیستی به رغم دست نیافتن به هیچ یک از هداف اعلام شده از جمله آزادی اسرا و نابودی حماس، شهرک‌نشینان صهیونیست شب گذشته (سه شنبه) مقابل منزل رئیس اتحادیه کارگری رژیم صهیونیستی دست به تظاهرات زده و خواستار اعلام اعتصاب سراسری تا سرنگونی کابینه نتانیاهو، برگزاری انتخابات زودهنگام و انعقاد قرارداد مبادله اسرا با مقاومت در غزه شدند.

تلاش پارلمان رژیم غاصب صهیونیستی برای تروریستی اعلام کردن آنروا

منابع خبری گزارش دادند پارلمان رژیم صهیونیستی در تلاش است با تصویب قانونی آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) را تروریستی اعلام کند.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها