برآورده شدن آرزوی فرزندان معنوی گلستان

پویش جام آرزوها در استان گلستان برگزار شد

۶۰۰ آرزوی فرزند ایتام ومحسنین کمیته امداد استان گلستان با مشارکت ادارات اجرایی و بانکها به ارزش بیش از ۷۰۰ میلیون تومان برآورده شد.
۶۰۰ آرزوی فرزند ایتام ومحسنین کمیته امداد استان گلستان با مشارکت ادارات اجرایی و بانکها به ارزش بیش از ۷۰۰ میلیون تومان برآورده شد.
کد خبر: ۱۴۶۳۰۵۶
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان مدیرکل کمیته امداد استان گلستان ، هدف از برگزاری پویش جام  آرزوها را برآورده کردن آرزوهای ایتام تحت حمایت این نهاد و ایجاد شرایطی برای دستیابی حامیان و خیران به یک حس و حال معنوی وصف‌ناپذیر عنوان کرد و گفت: در ماه مبارک رمضان سالجاری، حدود ۱۰۰۰دلنوشته آرزوهای ایتام را برای ادارت اجرایی و بانکها استان ارسال کردیم و با همت این عزیزان ،درمراسمی معنوی و مفرح با حضور مدیران و رابطین دستگاههای اجرایی و بانکها ، اقلام درخواستی تهیه و به فرزندان معنوی اهداء گردید.

در این جشن ادارات اجرایی و بانکهای گلستان با مشارکت کارکنان خود به منظور برآوردن آرزوهای ایتام ، دست به دست همدیگر دادند تا آرزوهای کودکانه و نه چندان بزرگ آنها را برآورند و غم فقدان  پدرانی که نیستند تا دست نوازشی بر سر فرزندانشان بکشند کمترحس شود و آنان هم بتوانند همانند سایر کودکان در عالم کودکی خود به آرزوهایشان برسند.

وی با بیان اینکه در جشن جام  آرزوها صحنه‌هایی زیبا از اشک شوق در چشمان خیران و ذوق و شادی ایتام رقم می‌خورد افزود: بیش از ۶۰۰ آرزوی ایتام ومحسنین توسط کارکنان دستگاههای اجرایی و بانک های استان گلستان برآورده و تقدیم ایتام گردید .

بابایی به ارزش بیش ۷۰۰ میلیون تومانی هدایا، افزود: در این جشن ،دوچرخه، تبلت، انواع اسباب‌بازی و عروسک ، انواع لوازم خانگی نظیر یخچال ، پنکه، جاروبرقی ، لباسشویی به کودکان و نوجوانان یتیم هدیه شد.

مدیرکل کمیته امداد گلستان تصریح کرد: این طرح از سال گذشته دراستان راه اندازی شده که مورد استقبال ادارات اجرایی قرارگرفت و این پویش در سالهای آتی نیز استمرار خواهد داشت.

بابایی درادامه افزود : مردم خیر و نوعدوست  در صورت تمایل می‌توانند با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره کل کمیته امداد گلستان  و همچنین دفاتر امداد امام (ره) شهرهای این استان ، ویا ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۱۷ در این طرح ثبت‌نام و مشارکت نمایند .

گفتنی است : درپایان این مراسم از رابطین اداراتی که درپویش جام آرزوها فعال بودند تجلیل و قدردانی بعمل آمد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها