در راستای افزایش شاخص برخورداری استان از طرح جمع آوری و تصفیه فاضلاب صورت گرفت:

نخستین تصفیه خانه فاضلاب روستایی در گلستان به بهره برداری رسید

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از افتتاح نخستین تصفیه خانه فاضلاب روستایی به جهت ساماندهی بهداشتی فاضلاب خانگی و حفظ محیط زیست در این استان  خبر داد .
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از افتتاح نخستین تصفیه خانه فاضلاب روستایی به جهت ساماندهی بهداشتی فاضلاب خانگی و حفظ محیط زیست در این استان  خبر داد .
کد خبر: ۱۴۶۲۸۰۶
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ابوالفضل رحیمی با اعلام این خبر افزود : با حضور  استاندار گلستان ، فرماندار شهرستان بندرگز، امام جمعه و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی نخستین تصفیه خانه فاضلاب روستایی در گلستان در راستای افزایش شاخص برخورداری مردم شریف استان از طرح جمع آوری و تصفیه فاضلاب افتتاح گردید .
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان افزود  : این تصفیه خانه  با ظرفیت ۴۰۰ متر مکعب در  شبانه روز  به منظور تصفیه فاضلاب خانگی روستاهای تلور،  کهنه کلباد، لیوان شرقی و لیوان غربی را تحت پوشش قرار می‌دهد
مدیرعامل آب و فاضلاب گلستان گفت : این پروژه مهم برای ۲۵۰۰خانوار و جمعیتی بالغ بر ۱۰۰۰۰نفر افتتاح و وارد مدار بهره برداری قرار گرفت.
رحیمی در پایان مجموع اعتبار این پروژه را ۸۰۰میلیارد ریال عنوان کرد و افزود : این تصفیه خانه به گونه ای طراحی شده است که قابلیت رساندن پساب به استانداردهای سازمان حفاظت از محیط زیست را داراست.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان همچنین از پایداری آب شرب 7000 نفر از شهروندان شهرستان علی آباد کتول خبر داد .
ابوالفضل رحیمی با اعلام این خبر افزود: با تلاش همکاران این شرکت با انجام عملیات مهندسی مجدد 3 حلقه چاه آب آشامیدنی در شهر فاضل آباد و بر اساس طرح مدیریت دارایی های زیر ساختی  ظرفیت منابع تامین آب شرب در این شهر و روستاهای تحت پوشش افزایش یافت .           
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان افزود: با توجه به مشکلات کمبود آب شرب و تامین نیاز آبی مشترکین فهیم این شهر عملیات مهندسی مجدد چاه های شهرستان  با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال به پایان رسید .
رحیمی تصریح کرد : با پایان این عملیات و افزایش آبدهی  و پایداری 14 لیتر بر ثانیه منابع تامین جمعیتی بالغ بر 7000 نفر در شهر فاضل آباد و روستاهای تحت پوشش از نعمت آب شرب پایدار ، سالم و بهداشتی بهره مند گردیدند .
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در پایان از همه مردم فهیم خواست در مصرف آب نهایت دقت و صرفه جویی را بعمل آورده و همکاران ما را در امر خدمت رسانی مطلوب یاری نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها