مرد متهم به همسرکشی از اولیای دم درخواست بخشش دارد

نمی‌خواستم او را بکشم

به اتهام همسرکشی از سوی قضات دادگاه کیفری صادر شد

مجازات مرگ برای همسر خانم معلم

مردی که پس از درگیری با همسرش، او را از پنجره طبقه پنجم به پایین پرت کرده بود با حکم قضات دادگاه کیفری به قصاص محکوم شد.
کد خبر: ۱۴۶۲۷۰۶

به گزارش خبرنگار جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از فروردین۱۴۰۱ و با گزارش سقوط مرگبار زن ۳۲ساله‌ای به نام اکرم در پاکدشت آغاز شد. بررسی‌های اولیه نشان داد این زن از پنجره آشپزخانه‌اش در طبقه پنجم به پایین سقوط کرده و به‌دلیل شدت جراحات فوت کرده است. همسر این زن در تحقیقات گفت: مریم معلم بود و از چندی قبل افسرده شده و به خاطر همین خودکشی کرد. 

در حالی که شواهد حکایت از خودکشی این زن داشت، فیلم مداربسته خانه مقابل محل حادثه رازگشای این جنایت شد. بررسی فیلم نشان داد
مریم و شوهرش امیر با هم درگیر شده و بعد این مرد همسرش را به پایین پرت کرده بود.
با افشای این موضوع امیر دستگیر شد و با انکار دوباره قتل این بار گفت: دیشب مهمان داشتیم. در مهمانی به همسرم کمک کردم. بعد از رفتن مهمانان خوابیدیم اما صبح که بلند شدم حال مریم بد بود. کنار سینک ظرفشویی نشسته بود و تهوع داشت. خواستم او را بلند کنم و به بیمارستان ببرم که از دستم لیز خورد و از پنجره به پایین سقوط کرد. 
بازجویی‌ها از امیر ادامه داشت تا این‌که به کشتن همسرش اعتراف کرد و پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه ۱۱دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد. در جلسه رسیدگی به این پرونده، پدر و مادرمریم برای دامادشان درخواست قصاص کردند و گفتند به هیچ‌عنوان حاضر به بخشش داماد خود نیستند و برای او قصاص می‌خواهند. درادامه پدر امیر هم به‌عنوان قیم نوه‌های صغیر پسرش از طرف آنها متهم به قتل را بخشید. متهم هم در این جلسه در دفاع از خود گفت: من و مریم اختلاف داشتیم. آخرین بار صبح روز حادثه دعوای‌مان شد. مریم مقابل پنجره ایستاده بود و می‌خواستم او را بترسانم که ناخواسته باعث سقوطش به پایین شدم. من قصد کشتن همسرم را نداشتم و حالا از کاری که کرده‌ام، پشیمانم.
پس از دفاعیات متهم و وکیل‌مدافعش قضات وارد شور شده و امیر را به قصاص محکوم کردند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها