اخبار داغ درباره شب رویایی ایران برابر ژاپن

قلعه‌نویی سرمربی تیم‌ملی ماند

حرف‌های نگران‌کننده طارمی

جنجال بر سر یک تکه پارچه!

مهدی طارمی می‌گوید: «درباره بازی با ازبکستان باید بگویم اگر در دیدار رفت که نیمه اول را ۲ برصفر بردیم اتفاقاتی رخ نمی‌داد می‌توانستیم باز هم گل بزنیم. اما وقتی نیمه دوم وارد زمین شدیم و ۱۰تا۱۵دقیقه گذشت شیطنت‌هایی از سوی برخی بازیکنان رخ داد که همه چیز را عوض کرد.»
کد خبر: ۱۴۶۲۳۷۶
 
این تازه‌ترین اظهارات ستاره ایرانی و جدید اینترمیلان است، بازیکنی که نخواست درباره ماجراهای اخیر افشاگری کند اما کیست که نداند امیر قلعه‌نویی در مدیریت «یک تکه پارچه» باز هم اشتباهات قدیمی را تکرار می‌کند. روزی روزگاری در استقلال، بزرگانی چون مجتبی جباری، پژمان منتظری، مهدی رحمتی، فرهاد مجیدی و امیرحسین صادقی به مشکل خوردند. بعدها پای نکونام هم باز شد. بازیکنان اختلاف داشتند که بازوبند را چه کسی ببندد. مهدی رحمتی ادعا کرده بود خودش. امیرحسین صادقی می‌گفت او قدیمی‌تر است. در جایی هم بازوبند باید به منتظری می‌رسید. دو جلسه جنجالی برای یک تکه پارچه برگزار شد. اولین بار در بندرعباس و بعد هم در ترکیه. قلعه‌نویی که نمی‌خواست خیس شود کار را سپرده بود به خود بازیکنان اما این فرار، بیش از این‌که برایش نویدبخش آرامش باشد، باعث عمیق‌تر شدن مشکلات شد. امیر با آن سابقه تلخ، این بار هم دستپخت خودش را تغییر نداد و با همان دست فرمان، جنجال یک تکه پارچه را به تیم‌ملی هم کشید! یک بار دیگر حرف‌های طارمی را بخوانید و با کدهایی که می‌دهیم کنار هم قرار دهید....
     
قلعه نویی خودش را کنار کشید
وقتی قلعه‌نویی وارد تیم‌ملی شد، احسان حاج‌صفی کاپیتان تیم‌ملی بود ولی اختلافات عمیق بین گروهی از بازیکنان با احسان حاج‌صفی، معادلات را تغییر داد. طارمی که در صف اول منتقدان احسان بود، اعتقاد داشت او حرف و عملش در بعضی مواقع یکی نیست. با آغاز بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی، امیر قلعه‌نویی این بار هم بحث درباره انتخاب کاپیتان رابه خود بازیکنان سپرد. در جلسه‌ای که برگزار شد طارمی، سردار، بیرانوند، حاج‌صفی و‌...درآن حاضر بودند برای انتخاب کاپیتان.جلسه‌ای که اصلا نتیجه‌بخش نبود چون امیر قلعه‌نویی در آن حاضر نشد. بازیکنان به اختلاف خوردند و دامنه آن به بازی رفت ایران و ازبکستان کشیده شد. جایی که سردار آزمون بازوبند کاپیتانی را به بازو بست. وقتی قلعه‌نویی او را تعویض کرد، بازوبند رابه سعید عزت‌اللهی سپرد تا به یکی بدهد.سعید هم سروقت احسان حاج‌صفی که لب خط گرم می‌کرد رفت و گفت بازوبند را به چه کسی بدهد؟ اوهم گفت بیرانوند! موضوعی که بدجور مهدی طارمی را آتیشی کرد تا همانجا از خجالت حاج‌صفی دربیاید. دعوای لفظی این قدربالاگرفت که مهدی ازشدت ناراحتی درخواست تعویض داد. قلعه‌نویی اما حدس می‌زد اگر طارمی بیرون بیایددعواشدیدترمی‌شود،به همین دلیل تعویضش نکرد. اگر دقت کرده باشید، دربازی رفت وبرگشت ایران و ترکمنستان دیگر سردار کاپیتان نبود،بلکه بازوبند به مهدی طارمی رسید. در بازی ایران و هنگ‌کنگ بود که بازوبند روی دست جهانبخش بسته شد.برای رسانه‌هاعجیب بودکه چرایک تکه پارچه مدام ازاین دست به آن دست بسته می‌شود؟ 

مایلی‌کهن چه گفت؟ 
هر چند مهدی طارمی گفت که امیر قلعه‌نویی تیم‌ملی راخوب مدیریت می‌کنداما حداقل با چیزهایی که شنیده می‌شود، نیاز است او تغییری در مدیریتش ایجاد کند. بعد ازحذف ایران از جام ملت‌ها ونرسیدن به فینال بودکه محمد مایلی‌کهن در مصاحبه‌ای گفت: «شنیدم سر مساله کاپیتانی یکسری مشکلات درتیم‌ملی ایجاد شدوچند دستگی به وجود آمد.دو دستگی که قطعا می‌توانست روی عملکرد تیم تاثیر بگذارد اتفاقا از منبع موثق هم شنیدم.»اوحتی نام طارمی راهم وسط کشید. بدون شک قلعه‌نویی خوب می‌داند درمرحله نهایی مقدماتی ادامه این اختلافات می‌تواند اثرگذار باشد. درحال حاضر عمده اختلاف بین طارمی وحاج‌صفی است و شاید این مساله باعث شود تا امیر سرانجام درهمان مسیر جوانگرایی،روی نام احسان خط قرمز بکشد.شاید هم او تلاش کند مشکلات را حل و اجازه دهد این بازیکنان همچنان کنار هم بمانند. در گذشته سردار و طارمی هم به اختلاف خوردند ولی این مشکل به شکلی حل شد. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها