رئیس دفتر سیاسی حماس:

هر توافقی بدون تضمین پایان جنگ مردود است

رئیس دفتر سیاسی حماس با تاکید بر اینکه هیچ فرقی میان خانواده او با سایر شهدای غزه وجود ندارد، گفت: هر توافقی برای آتش بس، اگر پایان کامل تجاوزات را تضمین نکند، مردود است.
کد خبر: ۱۴۶۲۲۹۱

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از المیادین، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس طی سخنانی درباره جنایت اخیر اشغالگران علیه اردوگاه‌های آوارگان در نوار غزه که طی آن خواهر هنیه و اعضای خانواده او هم به شهادت رسیدند، اعلام کرد: اگر دشمن فکر می‌کند هدف قرار دادن خانواده من، مواضع و مقاومت ما را تحت تأثیر قرار خواهد داد، دچار توهم است و تک تک شهدای غزه خانواده من هستند.

هنیه افزود: اعضای خانواده من شهدای مردم ما هستند و همه شهدا، خانواده من محسوب می‌شوند. بنابراین هیچ فرقی میان خانواده من با سایر شهدای فلسطینی نیست و به خاطر این خون‌هایی که ریخته شده، ما هرگز با دشمن سازش نمی‌کنیم.

رئیس دفتر سیاسی حماس درباره مذاکرات مربوط به آتش بس و مانع تراشی صهیونیست‌ها در این زمینه گفت: حماس هرگونه نرمشی که ممکن بود را از خود نشان داد و با همه طرح‌ها به شرط توقف کامل تجاوزات و عقب نشینی کامل نیروهای اشغالگر از نوار غزه موافقت کرد.

اسماعیل هنیه تاکید کرد: ما همچنان به موضع خود پایبندیم و هر توافقی برای آتش بس، اگر پایان کامل تجاوزات را تضمین نکند، مردود است و موضع ما در هیچ مرحله‌ای تغییر نخواهد کرد.

وی همچنین درباره توطئه‌های آمریکایی- صهیونیستی علیه غزه در دوره بعد از جنگ، خاطرنشان کرد: همه طرح‌ها و نظرها درباره روز بعد از جنگ باید صرفاً فلسطینی باشد و هیچ طرف بیگانه حق دخالت در آن را ندارد.

در پی بمباران «اردوگاه الشاطی» در غرب شهر غزه توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ۱۳ فلسطینی از جمله خواهر «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) به شهادت رسیدند.

بنابر گزارش‌ها شمار زیادی نیز در این حمله زخمی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها