افتتاح واحد تولیدی باتری خودرو در شهرستان کلاله
در مراسمی با حضور استاندار گلستان صورت پذیرفت :

افتتاح واحد تولیدی باتری خودرو در شهرستان کلاله

مدیرکل صمت گلستان :

اصناف یک سرمایه عظیم اجتماعی و یک بازوی اجرایی توانمند برای قوای گوناگون می باشند

مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان در همایش استانی روز ملی اصناف که در گنبد کاووس برگزار شد ، گفت : اصناف و بازار یک سرمایه عظیم اجتماعی و یک بازوی اجرایی توانمند برای قوای گوناگون می باشند .
مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان در همایش استانی روز ملی اصناف که در گنبد کاووس برگزار شد ، گفت : اصناف و بازار یک سرمایه عظیم اجتماعی و یک بازوی اجرایی توانمند برای قوای گوناگون می باشند .
کد خبر: ۱۴۶۲۱۸۶
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ، درویش علی حسن زاده در همایش استانی روز ملی اصناف که با حضور استاندار گلستان ، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی و اعضای اتاق های اصناف شهرستان های استان گلستان در گنبد کاووس برگزار گردید ، گفت : از اصلی ترین اولویت های انقلاب در گام دوم انقلاب حل مشکلات اقتصادی و رسیدن به شکوفایی اقتصادی می باشد .
وی افزود : از ابعاد مهم بیانیه گام دوم انقلاب موضوع اقتصاد مقاومتی می باشد که مقام معظم رهبری در بخشی از این بیانیه فرمودند : اقتصاد قوی ، نقطه قوت و عامل مهم سلطه ناپذیری و نفوذ ناپذیری کشور محسوب می شود و در این میان نقش و جایگاه اصناف با سهم ۱۸ درصد رشد ناخالص داخلی بعنوان یک سرمایه عظیم اجتماعی و یک بازوی اجرایی توانمند برای قوای گوناگون می باشند .
به گفته حسن زاده ، مقام معظم رهبری در تبیین محورهای اقتصاد مقاومتی ۴ مولفه افزایش تولید ، توسعه صادرات ، اصلاح شبکه توزیع و شفاف سازی نظام توزیع را مرتبط با اصناف برشمردند .
بر اساس همین گزارش مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان در مراسم گرامیداشت روز اصناف شهرستان کردکوی گفت : اصناف و بازاریان موتور رشد بخش های تولیدی و اقتصادی هر کشور هستند و با این نقش ، تعادل جامعه را فراهم می کنند .
به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان ، درویش علی حسن زاده در همایش روز ملی اصناف که با حضور فرماندار شهرستان کردکوی برگزار گردید ، ضمن تبریک دهه تولید و تجارت و یکم تیر ماه روز ملی اصناف ، گفت : اصناف و بازاریان موتور رشد بخش های تولیدی و اقتصادی هر کشور هستند و با این نقش ، موجبات تعادل بین تولید کننده و مصرف کننده در بازار را فراهم می کنند .
وی گفت : اصناف و بازار مانع از مهاجرت از شهرها و جوامع کوچکتر به شهرهای بزرگتر می شوند .
به گفته حسن زاده ، اصناف و بازار رابط و واسط بین تولید کننده و مصرف کننده هستند و این نقش مهم باعث شده که اصناف و بازاریان خدوم و‌ زحمتکش چه قبل و چه بعد از انقلاب ، همواره در تمامی حوزه‌های سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی تأثیر گذار باشند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها