روایت مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان از تحقق مأموریت رئیس جمهور شهید در دولت سیزدهم

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان  با اشاره به افزایش 350 درصدی جذب معلم هرمزگانی در دولت رئیس جمهور شهید گفت: طی دولت سیزدهم 6265 معلم در آموزش و پرورش استان هرمزگان استخدام شدند که نسبت به دولت گذشته شاهد رشد 3 و نیم برابری بوده ایم که خود زمینه ساز تحولات بسیاری در زمینه افزایش کیفیت و عدالت آموزشی در استان هرمزگان بود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان با اشاره به افزایش 350 درصدی جذب معلم هرمزگانی در دولت رئیس جمهور شهید گفت: طی دولت سیزدهم 6265 معلم در آموزش و پرورش استان هرمزگان استخدام شدند که نسبت به دولت گذشته شاهد رشد 3 و نیم برابری بوده ایم که خود زمینه ساز تحولات بسیاری در زمینه افزایش کیفیت و عدالت آموزشی در استان هرمزگان بود.
کد خبر: ۱۴۶۲۰۷۸

 

هرمزگان-جام جم انلاین-مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان با اشاره به افزایش 350 درصدی جذب معلم هرمزگانی در دولت رئیس جمهور شهید گفت: طی دولت سیزدهم 6265 معلم در آموزش و پرورش استان هرمزگان استخدام شدند که نسبت به دولت گذشته شاهد رشد 3 و نیم برابری بوده ایم که خود زمینه ساز تحولات بسیاری در زمینه افزایش کیفیت و عدالت آموزشی در استان هرمزگان بود.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، محمد قویدل ادامه داد: در دولت سیزدهم 1681 معلم فارغ التحصیل شده از دانشگاه فرهنگیان به عنوان نیروی انسانی ماهر و متعهد در مدارس مشغول به آموزش شدند که نسبت به دولت پیشین رشد 1 و نیم برابری را شاهد هستیم.


قویدل افزود: با توجه به گستردگی استان هرمزگان و داشتن جزایر دورافتاده و مناطق صعب العبور، عدم ماندگاری نیرو در این مناطق یک چالش اساسی بود که مشکلات زیادی را در حوزه عدالت و کیفیت آموزشی در استان ایجاد کرده بود.


مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان اختصاص سهمیه خاص جذب 300 معلم بومی برای بشاگرد و جزایر استان هرمزگان برای اولین بار در تاریخ آموزش و پرورش استان هرمزگان را اتفاقی بی نظیر برای حل این معضل قلمداد کرد که در در دولت سیزدهم با نگاه ویژه رئیس جمهور شهید به مناطق محروم رقم خورد که از ابتدای مهرماه در مدارس حضور خواهند یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها