نمايشگاه‌هاي تخصصي کشاورزي در تبريز آغاز به کار کرد

حضور 150 تولیدکننده بخش کشاورزی در نمایشگاه بین‌المللی تبریز

سازمان توسعه تجارت بیشترین مجوز برگزاری نمایشگاه را برای تبریز صادر کرد

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی تبریز با بیان اینکه در سال جاری سازمان توسعه تجارت بیشترین مجوز برگزاری نمایشگاه را برای تبریز صادر کرده است، گفت: برگزاری ۸۵ نمایشگاه در برنامه امسال است.
کد خبر: ۱۴۶۱۷۱۴
نویسنده امین بیل ساز

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: حبیب ماهوتی در حاشیه بازدید از غرفه تراکتورسازی در بیست و پنجمین نمایشگاه تخصصی ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی، نهاده‌ها و تجهیزات آبیاری و صنایع وابسته و بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور، آبزیان، داروهای دامپزشکی و صنایع وابسته همچنین از دریافت رتبه الف توسط نمایشگاه بین‌المللی تبریز خبر داد .

وی اظهار داشت: پروانه بهره برداری برگزاری نمایشگاه‌های داخلی و خارجی با رتبه الف از سوی وزارت صمت برای نمایشگاه بین‌المللی تبریز صادر شده است که این پروانه به جهت برگزاری نمایشگاه‌ها بر اساس زمان‌بندی های مشخص شده و رعایت برگزاری با استاندارهای داخلی و خارجی به این مجموعه اعطاء شده است.

ماهوتی یادآور شد: فعالیت نمایشگاه بین‌المللی در واقع شکوفایی اقتصاد، صنعت، رونق کسب‌ و کار استان و حتی کشور را به دنبال خواهد داشت و در واقع شتاب چرخ‌های توسعه‌ای را ممکن خواهد ساخت.

وی با اشاره به نقش و جایگاه تراکتورسازی در کشاورزی و امنیت غذایی تأکید کرد: نمایشگاه کشاورزی بدون تراکتورسازی و آن هم تراکتورسازی تبریز پوچ است و به همین جهت حضور تراکتورسازی عظمت بخش بقیه مسائل نمایشگاهی و همچنین حضور مراجعه‌کنندگان را دوچندان کرده است.

بیست و پنجمین نمایشگاه تخصصی ادوات و ماشین آلات کشاورزی، نهاده‌ها و تجهیزات آبیاری و صنایع وابسته و بیست و دومین نمایشگاه بین المللی دام، طیور، آبزیان، داروهای دامپزشکی و صنایع وابسته از تاریخ ۳۰ خرداد تا ۲ تیرماه در محل نمایشگاه بین المللی تبریز در حال برگزاری است .

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها