اجرای سیستم روشنایی در تقاطع فیض‌آباد شهرستان فامنین

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان فامنین از اجرای سیستم روشنایی در تقاطع فیض آباد شهرستان فامنین با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۱۶۳۹

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علی رجبی گفت: تقاطع فیض آباد جزء نقاط دارای تصادف در محور فامنین-ساوه بود  که با نصب ۶ عدد پایه روشنایی و با استفاده از چراغهای LED کم مصرف توسط اکیپ امانی اداره کل با کمترین هزینه اجرا شد.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان فامنین ادامه داد: محور فامنین- ساوه بطول ۵۸ کیلومتر جزء راههای شریانی مهم کشور محسوب می شود و از این رو ارتقاء ایمنی این محور در دستورکار اداره راهداری شهرستان فامنین قرار دارد.

وی بیان کرد: در سال گذشته بیش از ۲۰ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت،۱۵۰ کیلومتر خط کشی،۳۴۵ کیلومتر شانه سازی، ۵ مورد ایمن سازی تقاطع،۳ مورد ترانشه برداری،۲ کیلومتر تعریض در محدوه پل ۱۲۳ و نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محور فامنین-ساوه و سایر محورهای این شهرستان انجام شده است.

رجبی در پایان گفت: هم اکنون ۲۵ نفر نیروی راهدار با استفاده از ۱۶ دستگاه از ماشین الات راهداری در ۳ باب راهدارخانه در حوزه راههای شهرستان فامنین مشغول خدمت رسانی به هم استانی ها و هموطنان گرامی هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها