مرد کروات امروز اوکی می‌دهد؟

پرسپولیس منتظر جواب برانکو

بررسی شرایط گزینه‌های هدایت پرسپولیس

دو راهی لهستان - هلند!

در شرایطی که مدیرعامل پرسپولس فعلا محروم است و حق امضا ندارد و باشگاه پرسپولیس هم بیانیه داده و گفته که ترجیح‌شان این است تا در آرامش به دنبال مذاکره با گزینه مورد نظرشان باشند اما در دنیای امروز نمی‌شود هیچ خبری را در این سطح پنهان نگه داشت. مثال همان ضرب‌المثل قدیمی که می‌گویند دیوار موش دارد و موش هم گوش؛ نمی‌شود اخبار باشگاه‌ بزرگ پرسپولیس را مخفی کرد.
کد خبر: ۱۴۶۱۳۳۰
 
در آخرین خبر از مذاکره پرسپولیسی‌ها با سرمربی فصل آینده‌شان شنیده شده که چسلا میخنیه‌ویچ لهستانی هدایت فصل آتی سرخ‌ها را بر عهده خواهد گرفت.سرمربی ۵۴ ساله که برای مدت کوتاهی هدایت تیم‌ملی لهستان را هم بر عهده داشته و البته سرمربی لواندوفسکی معروف هم بوده است.نکته‌ای که درباره چسلا وجود دارد و ممکن است تا حدودی هواداران را نگران کند هشت ماه بدون تیم بودن اوست. به عقیده بسیاری از هواداران اگر او سرمربی موفقی بود در ۵۴ سالگی هشت ماه خانه‌نشین نمی‌شد.در کارنامه میخنیه‌ویچ ۵ جام از جمله ۲ لیگ برتر لهستان، یک جام‌حذفی لهستان و۲سوپرجام لهستان دیده می‌شود.این سرمربی در گفت‌و‌گوهایی که داشته عنوان کرده دوست دارد خارج از لهستان سرمربیگری کند.اما غیر از چسلا کدام یک از سرمربیانی که نامشان در روزهای قبل مطرح شده گزینه پرسپولیسی ها بوده‌اند. ماتزاری ایتالیایی را بادامکی تکذیب کرد اما باید گفت اوهم یکی ازگزینه‌ها بوده و احتمالا به دلیل دستمزد بالا از گردونه حذف شده است؛ چون در زمان انتشار خبر گزینه شدن این سرمربی، پرسپولیس این خبر را تکذیب نکرد.گزینه دیگر نبویسا‌ یوویچ بود که مشخص نشد به چه دلیلی از لیست گزینه‌های هدایت پرسپولیس کنار رفت. فعلا کسی از او حرفی نمی‌زند اما اینجا ایران است و اگر یک شب خوابیدیم و صبح بیدار شدیم شاید رسانه‌ها تیتر بزنند؛ نبویسا یوویچ سرمربی پرسپولیس شد!
البته باشگاه پیش از این مذاکرات با نبویسا یوویچ، مربی سابق الاهلی قطر را بطور ضمنی تایید کرده بود. یعنی او شده گزینه نهایی یا گزینه خیلی جدی؛ گزینه‌ای که در پی واکنش‌ها ممکن است فعلا از سبد گزینه‌ها خارج شده باشد.دراگان اسکوچیچ و فان‌تشیپ هم جزو گزینه‌ها بودند که اولی رقم بالایی درخواست کرده بود و دومی هم شاید به همین دلیل روی نیمکت سرخ‌ها ننشیند. او بتازگی همسرش را از دست داده و به نظر می‌رسد از لحاظ روحی شرایط مناسبی نداشته باشد. با این حال درباره دستیار سابق مارکو فن‌باستن در تیم‌ملی هلند می‌گویند یکی از گزینه‌هاست وباید دید واکنش باشگاه پرسپولیس به این موضوع چه خواهد بود؟ اما آ‌خرین گزینه که احتمالا همین ابتدای کار نسخه‌اش پیچیده خواهد شد جون فان‌تشیپ هلندی است که سابقه هدایت تیم آژاکس را در کارنامه دارد. با این حال فساد اخلاقی گسترده او و ‌خبر انتشار تصاویری از اسکرین‌شات‌های چت این مربی درباره سوء‌استفاده‌های اخلاقی از هواداران تیمش، او را دور نگه داشته است .چیزی مشخص نیست و پرسپولیسی‌ها هم فعلا آرام و بی‌دغدغه در حال مذاکره با گزینه‌ها هستند تا از این بین یک نفر هدایت سرخپوشان را برعهده گیرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها