مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گلستان عنوان کرد:

تخصيص کود يارانه‌اي به همه محصولات کشاورزي اساسي و غيراساسي

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گلستان از تخصیص کود یارانه‌ای به همه محصولات کشاورزی اساسی و غیر اساسی استان بر اساس الگوی کشت خبر داد.
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گلستان از تخصیص کود یارانه‌ای به همه محصولات کشاورزی اساسی و غیر اساسی استان بر اساس الگوی کشت خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۱۳۰۸
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان سیدصمد ضیائی  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برنامه‌ای که در سال جدید از سوی وزارت جهاد کشاورزی در حوزه کود‌های یارانه‌ای ابلاغ شد شامل توزیع 157 هزار و 70 تن انواع کود‌های ازته، فسفاته و پتاسه است.

وی با بیان اینکه به این ترتیب باید 117 هزار تن ازته، 26 هزار و 32 تن فسفاته و 14 هزار و 38 تن پتاسه بین کشاورزان استان گلستان توزیع شود، ادامه داد: تاکنون 23 تن از برنامه ابلاغی تأمین گردد.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گلستان با تأکید بر اینکه خوشبختانه با وجود اینکه در آستانه کشت تابستانه قرار داریم، افزود: اوج تقاضا و مصرف برای کود‌های یارانه‌ای وجود دارد و اعتراض و گلایه‌ای از کمبود کود ملاحظه نمی‌شود.

وی همچنین با اشاره به سیاست وزارتخانه در تخصیص کود‌های یارانه‌ای به محصولات اساسی و استراتژیک اعم از گندم، جو، برنج (خشکه کاری و اراضی نسق)، چغندر قند، پنبه و دانه‌های روغنی (سویا، کلزا و... )، خاطرنشان کرد: در سال جاری بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، در صورت تأمین منابع وزارتخانه به تمام محصولات کشاورزی کود‌های یارانه‌ای بر اساس الگوی کشت تحویل می‌دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها