با حضور به موقع آتش نشانان صورت گرفت؛

جلوگیری از انفجار گاز در منطقه یوسفی اهواز

در راستای خدمت رسانی به مردم اهواز؛

۹۸۰۰ میلیارد ریال پروژه های عمرانی و ترافیکی کلانشهر اهواز به بهره برداری رسید

آیین بهره‌برداری از 9 هزار و 800  میلیارد ریال پروژه های عمرانی و ترافیکی کلانشهر اهواز با حضور مسئولین استانی و شهری برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۶۱۰۱۴
نویسنده معصومه مجدم

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین - خوزستان،آیین بهره‌برداری از 9 هزار و 800  میلیارد ریال پروژه های عمرانی و ترافیکی کلانشهر اهواز با حضور مسئولین استانی و شهری در سالن همایش ملی حفاری برگزار شد.

 

استاندار خوزستان در این مراسم از همه افرادی که در این راستا تلاش کرده و موجب خوشحالی مردم شده اند، قدردانی کرد و گفت: شهید جمهور این مسیر جدید را به ما نشان داد که با کار برای مردم می توان به نقطه ای رسید که خداوند بالاترین مقام که همان شهادت است را نصیبمان کند.

 

حسینی محراب با اشاره به تکمیل آخرین محور از پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف، عنوان کرد: امیدواریم روز به روز تکمیل و افتتاح پروژه ها راشاهد باشیم. چند کار باقی مانده که باید پیگیری شوند تا چهره شهر زیباتر و رضایتمندی مردم نسبت به دولت بیشتر شود.

 

گفتنی است، محور L400 مسیر ارتباطی بلوار شهید سلیمانی(میدان فرودگاه) به سمت میدان چهار اسب به طول 700متر و تعداد 293 قطعه بتنی پیش ساخته(سگمنت) با اعتباری بالغ بر 295 میلیارد ریال ساخته شده است.

 

سرپرست سازمان اتوبوسرانی اهواز در حاشیه این مراسم بیان کرد: امروز 40 دستگاه اتوبوس براساس قرارداد شهرداری اهواز با شرکت عقاب افشان به بهره برداری می رسد که در خطوط کم برخوردار استفاده می شوند و در نهایت افزایش کیفیت حمل و نقل عمومی در کلانشهر اهواز را به دنبال خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها