تیم‌های لیگ نخبگان آسیا مشخص شدند

قهرمان جام حذفی برای شرکت در مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا باید دو دیدار دشوار را پشت سر بگذارد.
قهرمان جام حذفی برای شرکت در مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا باید دو دیدار دشوار را پشت سر بگذارد.
کد خبر: ۱۴۶۰۹۸۷

لیگ‌های برتر فوتبال در عمده کشور‌های آسیا در فصل ۲۴-۲۰۲۳ به پایان رسیده است و با توجه به مشخص شدن تکلیف مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها، تیم‌های حاضر در فصل آینده لیگ نخبگان آسیا مشخص شدند.

سایت «فوتی رنکینگز» بر این مبنا گزارش داد که تیم‌های پرسپولیس و استقلال از ایران، الهلال، النصر و الاهلی از عربستان، السد و الریان از قطر، العین و الوصل از امارات، پاختاکور ازبکستان و قهرمان لیگ عراق، در مرحله گروهی لیگ نخبگان در منطقه غرب حاضر می‌شوند.

همچنین سهمیه سوم ایران (قهرمان جام حذفی) در مرحله اول مقدماتی، روز ۱۶ مرداد به مصاف شباب الاهلی امارات می‌رود و پیروز این مسابقه، در روز ۲۳ مرداد در مرحله دوم مقدماتی مقابل الغرافه قطر صف‌آرایی می‌کند که برنده این بازی، به جمع ۱۱ تیم دیگر لیگ نخبگان می‌پیوندد. بازندگان این دو دیدار در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیای ۲ (سطح دوم فوتبال باشگاهی آسیا) شرکت خواهند کرد.

تیم‌های ویسل کوبه، کاوازاکی فرونتاله و یوکوهاما مارینوس ژاپن، اولسان هیوندای، پوهانگ استیلرز و گوانگژوی کره جنوبی، شاندونگ پورت و شانگ‌های شنهوای چین، بوریرام یونایتد تایلند، سنترال کوست مراینرز استرالیا، جوهور دارالتعظیم مالزی و برنده دیدار شاندونگ تایشان و بانکوک یونایتد تایلند، تیم‌های حاضر در لیگ نخبگان آسیا در منطقه شرق را تشکیل می‌دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها