فرمانده سپاه تهران بزرگ: اگر بخواهیم در مسیر شهید بروجردی حرکت کنیم باید مردمی باشیم

فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: اگر بخواهیم در مسیر راه و تفکر شهید بروجردی حرکت کنیم باید به فکر مردم باشیم و مردمی رفتار کنیم.
فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: اگر بخواهیم در مسیر راه و تفکر شهید بروجردی حرکت کنیم باید به فکر مردم باشیم و مردمی رفتار کنیم.
کد خبر: ۱۴۶۰۸۵۷

به گزارش جام جم آنلاین، سردار حسن‌ حسن‌ زاده، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ در مراسم گرامیداشت شهید محمد بروجردی (مسیح کردستان) و شهدای پادگان حضرت ولی عصر(عج) که در حسینه حضرت فاطمه الزهرا(س) سپاه تهران بزرگ شد، اظهار کرد: خدمت همه همرزمان شهید بروجردی که از کردستان و پاوه و غیره برای برگزاری این یادواره حضور پیدا کردید و خدمت همه خانواده شهدا خیرمقدم عرض می‌کنم و یاد آن شهدای عزیز را گرامی می‌دارم. 

وی با اشاره به ایام شهادت امام محمدباقر(ع) و مظلومیت این امام عزیز و همزمانی این مراسم با این ایام گفت: در این چند سال پس از شهادت شهید بروجردی هم احساس می‌کنیم مظلومیت آن شهید همچنان وجود دارد و گویی برخی از شهدا باید با همان خصوصیات همچنان دیده شوند.

فرمانده سپاه تهران بزرگ افزود: بنده به همرزم شهید گفتم یک جمله‌ای را در وصف شهید بروجردی بگویید و ایشان گفت شهید بروجردی مرد عقل و فهم، دانش و عقلانیت و ادب و مهربانی بود و به فکر مردم بود.

سردار حسن‌زاده بیان کرد: شهید بروجردی شخصیتی است که وقتی از وصف او می‌شنویم حلم و بزرگواری و گذشت او زبان‌زد است و معصومیت او را در عین مظلومیت در چهره او می‌بینیم.

وی گفت: امروز اگر نظام و انقلاب ما در جایگاهی است که در مقابل بسیاری از قدرت‌ها ایستاده و برای هر یاوه‌گویی دشمنان انقلاب و اسلام و جبهه مقاومت پاسخ قطعی دارد و پارای قدرت بازدارنگی هستیم و بین ملت‌ها عزتمند هستیم و دشمنان را تهدید می‌کنیم و آن‌ها در پاسخ قطعی جرئت پاسخ مجدد ندارند همه را مدیون شهدای گرانقدری مثل شهید بروجردی هستیم.

فرمانده سپاه تهران بزرگ افزود: در عین این ظرفیت‌ها اگر بخواهیم در مسیر راه و تفکر شهید بروجردی حرکت کنیم باید به فکر مردم باشیم و مردمی رفتار کنیم.

سردار حسن‌زاده عنوان کرد: اگر امروز پس‌از شهادت رئیس‌جمهور شهید مردم به احترام ایشان قیم می‌کنند چون این منش و رفتار، منش و رفتار شهید بروجردی و شهید رجایی و همه شهدا است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند شهید رئیسی صلاح و مصلحت مردم را بر همه چیز ترجیح می‌داد و اندکی تامل در شخصیت شهید بروجردی ما را به همین موضوع می‌رساند.

فرمانده سپاه تهران بزرگ در پایان تصریح کرد: امیدوارم خدا به همه ما توفیق دهد مسیر شهدا و سبک زندگی شهدایی را به درستی فهم کنیم و در این مسیر حرکت کنیم و عاقبت به‌خیر شویم و مثل شهید بروجردی و شهید سلیمانی و شهید رئیسی در مکتب شهدا عاقبتمان ختم به شهادت شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها