مدیر روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان:

کارگاه آموزشی «طنز و رسانه» در اهواز برگزار می‌شود

به همت مرکز رسانه و جریان‌سازی حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان در اهواز برگزار شد ؛

کارگاه آموزشی تخصصی کارکرد طنز در رسانه

کارگاه آموزشی تخصصی طنز در رسانه به همت مرکز رسانه و جریان‌سازی حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۶۰۷۱۹

جام جم آنلاین - خوزستان، مجید منادی صبح امروز (چهارشنبه به 23 خرداد) در این کارگاه با اشاره به نزدیک شدن ایام انتخابات و نقش آفرینی اصحاب رسانه در این حماسه عظیم گفت: انتخابات همواره به عنوان سرمنشاء بسیاری از تحولات در سرنوشت ملت ها تاثیر بسیار عمیق و شگرفی به همراه داشته و در این میان رسانه ها نقش جدی، اثرگذار و تاریخی در حماسه انتخابات برعهده دارند.

 

وی افزود: استان خوزستان از بُعد کمی و کیفی در رسانه، جز استان‌های اول کشور به شمار می آید و بیش از ۴۸۰ رسانه فعال در استان خوزستان مشغول فعالیت هستند و اثرگذاری محسوسی در جامعه دارند.

 

به گفته ی وی، استان خوزستان به واسطه پیشینه اصیل و عظیمی که در حوزه فرهنگ دارد، مسئله سخن و ادب در آن همیشه در راس امور بوده است و از آن جایی که مردم خوزستان در مراودات و معاشرت های خود از چاشنی طنز به کرات استفاده می‌کنند جای خالی چنین کارگاه هایی به شدت احساس می‌شد.

 

منادی اظهار امیدواری کرد که ماحصل این کارگاه کمک به پیشرفت و توسعه طنز در رسانه باشد.

گفتنی است، مرکز رسانه و جریان‌سازی حوزه هنری استان خوزستان، با رویکرد آموزشی و تبیینی مهمترین موضوعات و دغدغه‌های موجود در فضای فرهنگی و رسانه‌ای را به صورت نشست یا دوره‌های آموزشی در اختیار جامعه هدف خود قرار می‌دهد و نخستین کارگاه آن به موضوع طنز و رسانه اختصاص یافت.

 

 محمدرضا شهبازی از طنزپردازان رسانه‌ای و شناخته شده کشور مدرس کارگاه طنز و رسانه «باشگاه رواق» بود.

 

براساس این گزارش؛ این کارگاه طنزنویسی روز چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ از ساعت ۸ تا ۱۳ در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد و شرکت کنندگان در این کارگاه ضمن آموزش به پرسش و پاسخ در زمینه کارکرد طنز در رسانه پرداختند.

 گفتنی است در پایان این کارگاه نیز به شرکت‌کنندگان مدرک معتبر اعطا گردید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها