ظرفیت سرمایه گذاری البرزی‌ها در توسعه گلخانه‌ها فراهم شده است

رئیس جهاد کشاورزی استان البرز گفت: در اطلس سرمایه گذاری البرز ظرفیت های استان برای مشارکت مردم در چرخه تولیدات کشاورزی معرفی شده است.
رئیس جهاد کشاورزی استان البرز گفت: در اطلس سرمایه گذاری البرز ظرفیت های استان برای مشارکت مردم در چرخه تولیدات کشاورزی معرفی شده است.
کد خبر: ۱۴۶۰۶۹۱

به گزارش جام جم آنلاین البرز،عبدالرضا بازدار رئیس جهاد کشاورزی استان البرز، با اشاره به هفته جهاد کشاورزی از ۲۱ تا ۲۷ خرداد گفت: به همین منظور همایش امنیت غذایی جهش تولید مشارکت مردم فردا پنج شنبه ۲۴ خرداد با حضور مسئولان کار آفرینان سرمایه گذاران در البرز برگزار می‌شود. وی ادامه داد: این همایش فراخوانی برای حضور مردم در چرخه تولیدی محصولات کشاورزی و تامین مواد غذایی استان است که ظرفیت‌های هر بخش تشریح می‌شود.

بازدار گفت: در اطلس سرمایه گذاری استان فرصت‌هایی برای مشارکت مردم شناسایی شده که توسعه گلخانه‌ها یکی از همین فرصت هاست با همکاری دستگاه‌های اجرایی فرآیند صدور مجوز گلخانه‌ها تسهیل شده است و سرمایه گذاران ظرف مدت کوتاهی می‌توانند کسب و کار خود را راه اندازی کنند. وی افزود: استان البرز در زمینه‌های مختلف با رشد شاخص عملکرد رو به است که افزایش تولید گوشت قرمز و سفید، افزایش تولید آبزیان، افزایش کندوها، افزایش گلخانه از جمله است و سرمایه گذاران می‌توانند برای تکمیل زنجیره تولید و صنایع تبدیلی با مشاوره کارشناسان در استان در این حوزه‌ها نیز سرمایه گذاری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها