متهم در دادگاه جنایت را انکار کرد

سر بریدن همسر در کمال خونسردی

قتل به خاطر انتقام عجیب

مردی که جوانی را به قتل رسانده بود،در زندان به اتهام سرقت موتورسیکلت بازداشت شد‌.متهم در تحقیقات اعتراف کرد چون مقتول، او و پدرش را معتاد و سارق کرد‌، وی را کشته است.
کد خبر: ۱۴۶۰۶۶۴
قتل به خاطر انتقام عجیب
 
به گزارش خبرنگار جام‌جم، شامگاه بیست‌و‌سوم فروردین دو مرد که ترک‌نشینان موتورسیکلتی بودند، مردی ۴۲ ساله زخمی را مقابل بیمارستانی در جنوب‌شرق تهران رها کرده و متواری شدند که روز بعد فوت شد. با دستور بازپرس جنایی تهران تحقیقات در این رابطه آغاز شد و پی بردند دوربین‌های آنجا تصاویر آن دو مرد را ثبت کرده. همچنین معلوم شد یکی از پرستاران هویت مقتول را شناسایی کرده و گفته بود این مرد چند بار به عنوان بیمار به آنجا در رفت‌و‌آمد بوده است‌. بنابراین مالک موتورسیکلت بازداشت شد‌ و در تحقیقات گفت‌: شهاب، دوستم سابقه سرقت خانه‌ها را داشت. حبسش تمام شده و ۴۸ ساعت می‌شد که آزاد شده بود‌. آن شب به من زنگ زد و سراغش رفتم که مردی را با چاقو زخمی کرده بود و او را بردیم مقابل بیمارستان و رها کردیم. 
بنابراین شهاب تحت تعقیب بود که با گذشت دو ماه از ماجرا، هفته گذشته رد او که به اتهام سرقت موتورسیکلت به زندان افتاده بود، به دست آمد. ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران او را تحویل گرفته و مورد تحقیقات قراردادندکه مدعی بود قاتل نیست و سارق است‌ اما وقتی ماموران از او انگشت‌نگاری کردند معلوم شد او خود شهاب است تا این‌که دیروز به قتل اعتراف کرد و گفت‌: چند سال پیش من و پدرم کسب و کاری داشتیم که با مقتول آشنا شدیم‌. او خلافکار بود و در زمینه خرید و فروش مواد هم فعالیت می‌کرد‌. همین باعث شد من و پدرم را معتاد به شیشه کند. کارمان را از دست دادیم و پول آنچنانی هم نداشتیم. او به ما دو معتاد، آموزش سرقت خانه و موتورسیکلت راداد تا ازراه دزدی هزینه زندگی‌مان راتامین کنیم.آن‌قدردزدی خانه و موتورسیکلت انجام دادیم که شدیم دزدان حرفه‌ای‌. 
وی افزود‌: او عامل بدبختی‌مان بود و به دنبال انتقام از او بودم. حبس آخرم تمام شد و دو روز می‌شد آزاد شده بودم. آن شب در پاتوق معتادان او را دیدم و به یاد همه بلاهایی افتادم که سر من و پدرم و زندگی‌مان آورده بود‌. با وی درگیر شده و با چاقو، ضربه‌هایی به او زدم. ترسیده بودم و بعد به دوستم زنگ زدم، آمد و او را بردیم مقابل بیمارستان انداخته و فرارکردیم. مدتی پنهان شدم و بعد سرقت سریالی موتورسیکلت را آغازکردم و در جریان دزدی آخرم مالباخته سر رسید و در زمان درگیری با او با نام جعلی به زندان رفتم اما راز قاتل بودنم در آنجا فاش شد‌. 
امیر‌حسین علیمردان، بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت‌: با اعتراف متهم به قتل، تحقیقات از او در پلیس جنایی آگاهی تهران ادامه‌دارد‌.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها