دستگیری عاملان کلاهبرداری ۶۰۰ میلیاردی در زابل

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان،از دستگیری اعضای یک باند که با سوء استفاده از اعتماد شهروندان با شیوه فروش حواله خودرو مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۰۶۴۰

 به گزارش جام جم آنلاین،سردار دوستعلی جلیلیان گفت: با بهره گیری از منابع اطلاعاتی و اقدامات تخصصی مشخص شد که متهم اصلی پرونده با موضوع کلاهبرداری از طریق فروش حواله خودرو به شهروندان اقدام به دریافت مبالغ هنگفتی از ۱۰۵ نفر از شهروندان کرده، که موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه یک نفر دیگر با هویت معلوم با متهم پرونده که در ارتکاب کلاهبرداری با وی همکاری می‌کرد در شهر زابل شناسایی و دستگیر شد، اظهار داشت: در ادامه با اقدامات تخصصی کارآگاهان پلیس متهم اصلی در یکی از محلات شهرستان زاهدان دستگیر شد. وی با اشاره به کلاهبرداری ۶۰۰ میلیارد ریالی در این پرونده گفت: متهم این گونه اقدام می‌کرده که با ترغیب شهروندان به خرید حواله خودرو با تحویل خودرو در بازه زمانی کوتاه مدت مبالغی را به صورت نقدی از آنها دریافت می‌ کرد، در صورتی که هیچ گونه حواله خودرویی موجود نبوده است. سردار جلیلیان از معرفی متهمان پرونده به مراجع قضائی و روانه شدن آنها به زندان خبر داد. وی به شهروندان توصیه کرد: به پیشنهاد‌های اغوا کننده و غیر معقول افراد کلاهبردار توجهی نکرده و در مواجهه با اینگونه پیشنهادات سریعا پلیس را در جریان موضوع قرار دهند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها