جزئیات اتفاقات استقلال در روزهای اخیر

فصل جدید آبی

بررسی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری پرسپولیس اگر اوسمار نیاید

از سرمربی تیم‌ملی تا آلبرت اینشتین!

یک پیام نگران‌کننده از محمد یوسفی؛مرد متمولی که می‌گویند پشت پرده مالی پرسپولیس قرار دارد و سرخپوشان هر جا گیر مالی پیدا می‌کنند از این هوادار کمک می‌گیرند. او در فضای مجازی خطاب به یکی از هواداران که درباره بازگشت اوسمار سوال کرده نوشته است:«جواب تلفن نمی‌دهد.
کد خبر: ۱۴۶۰۶۱۳
نویسنده مرتضی رضایی - گروه ورزش
 
یادداشت فرستاده که نمی‌آیم؛ چطور نگهش دارند؟ ایران که بود توافق کرد، حتی اسامی تدارکات و لیست بازیکنان را هم داد. بعد بدون دلیل رفت و گفت نمی‌آیم. الان هم دروغ‌ها را باور نکنید. او به نزدیکترین دوستش،حتی به کمک خودش هم جواب نمی‌دهد.» این اتفاق در حالی افتاده است که روز قبل درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفته بود که به اوسمار تا پایان این هفته فرصت داده‌اند و اگر پاسخ او همچنان منفی باشد، با گزینه‌های دیگر وارد مذاکره خواهند شد. درویش در حالی این حرف‌ها را زده که از داخل باشگاه نام چند گزینه به بیرون درز کرده است. دراگان اسکوچیچ، پیتر شگرت، نبوسجا یوویچ و دو گزینه برزیلی که هنوز نام آنها فاش نشده نفرات محتملی هستند که امکان دارد سکان هدایت سرخپوشان را برعهده بگیرند.

سرمربی ملی، برای پرسپولیس
نخستین گزینه که خیلی‌ها می‌گویند جدی‌ترین گزینه هم هست سرمربی سابق تیم‌ملی فوتبال ایران است.مدیران پرسپولیس چند روز پیش از طریق واسطه‌ها پیشنهادی را دریافت کردند تااسکوچیچ هدایت تیم‌شان را بر عهده بگیرد.هرچند به صورت رسمی هیچ مقام رسمی در پرسپولیس این خبر را تایید نکرده اما باید گفت که اسکوچیچ جدی‌ترین گزینه سرخ‌ها خواهد بود.

اینشتن، خودش را پیشنهاد داد
پیتر شگرت که شباهت خاصی به فیزیک‌دان معروف جهان آلبرت اینشتین دارد چندروز پیش درمصاحبه‌ای عنوان کرد که شنیده یکی از گزینه‌های هدایت پرسپولیس است. اوسرمربی تیم‌های ملی مالدیو وافغانستان بود ودر جام ملت‌های آسیا هم هدایت تیم جسور تاجیکستان را بر عهده داشت.تیمی که برای نخستین بار توانست به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها صعود کند. ظاهرا شگرت توسط مدیر برنامه‌هایش به باشگاه پرسپولیس پیشنهاد شده است.
   
نبوسجا یوویچ؛ به درد پرسپولیس می‌خورد؟
فالو کردن صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس توسط نبوسجا یوویچ باعث شده تا درباره این سرمربی که ازگزینه‌های هدایت پرسپولیس است حدس و گمان‌هایی در فضای مجازی راه بیفتد. یوویچ سرمربی تیم‌های خورفکان امارات و الاهلی قطر بود که فصل گذشته با تیم خورفکان در لیگ ۱۴تیمی امارات رتبه دوازدهم را کسب کرد و به دلیل کسب نتایج ضعیف قراردادش تمدید نشد! دیگر نکته‌ای که خیلی‌ها می‌گویند این مربی هدایت تیم پرسپولیس را برعهده می‌گیرد این است که مدیر برنامه این مربی با اوستون ارونوف مشترک است و احتمال دارد پرسپولیسی‌ها به دلیل خاطره خوش خرید ارونوف از این راه اقدام به جذب این سرمربی هم کنند.

۲ گزینه پرسپولیسی بدون نام! 
در بین نفرات احتمالی که برای هدایت پرسپولیس حضور دارند دو سرمربی برزیلی دیگر هم هستند که به باشگاه پرسپولیس پیشنهاد شده‌اند.هنوز نامی از این دو سرمربی منتشر نشده اما از آنجا که سرخپوشان خاطره خوبی با اوسمار به دست آوردند بعید نیست که روی گزینه‌های هموطن سرمربی (سابق) خودشان هم فکر کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها