در نشست خبری ستاد مردمی برگزاری مهمانی ۱۰کیلومتری غدیر مطرح شد

افزایش ۳۰ درصدی مشارکت در مهمانی غدیر

سخنگوی ستاد مردمی برگزاری مهمانی ۱۰کیلومتری غدیر با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی مشارکت در این مهمانی گفت: تقاضای افزایش فضای برگزاری این مهمانی را مطرح کرده‌ایم تا شهروندان بتوانند از خیابان دماوند تقاطع سبلان تا میدان آزادی در این مراسم شرکت کنند.
کد خبر: ۱۴۶۰۵۰۳

افزایش ۳۰ درصدی مشارکت در مهمانی غدیر

به گزارش جام‌جم‌آنلاین، صبح امروز نشست خبری ستاد مردمی برگزاری مهمانی ۱۰کیلومتری غدیر برگزار شد. در این نشست ساسان زارع با اشاره به اینکه در مهمانی سال گذشته حدود  ۵۴هزار نفر خدمات ارائه کردند، گفت: بررسی ها نشان می دهد که امسال مشارکت در این مهمانی حدود ۳۰ درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

وی یادآور شد: با توجه به افزایش استقبال از مهمانی ۱۰کیلومتری غدیر تقاضای افزایش فضای برگزاری این جشن را مطرح کرده‌ایم.

سخنگوی ستاد مردمی برگزاری مهمانی ۱۰کیلومتری غدیر ادامه داد: سال گذشته فضای این مهمانی از میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی بود. در صورت موافقت امسال این فضا تا خیابان دماوند تقاطع سبلان افزایش پیدا خواهد کرد.

افزایش ۳۰ درصدی مشارکت در مهمانی غدیر

به گفته زارع ۲۲۰۰موکب تا کنون برای حضور در این مهمانی ثبت نام کرده اند.

وی  ادامه داد: شهروندان می توانند برای ثبت نام موکب در این مهمانی عدد یک را به سر شماره ۳۰۰۰۱۱۵۵  پیامک کنند.

سخنگوی ستاد مردمی برگزاری مهمانی ۱۰کیلومتری غدیر عنوان کرد: برای کمک‌های مردمی نیز شهروندان می‌توانند عدد یک را به سر شماره ۳۰۰۰۲۲۲  را پیامک کنند.

زارع درباره برگزاری این مهمانی در استان‌های دیگر نیز بیان کرد: در ۳۰مرکز استان به طور قطعی مانند تهران رویداد غدیر  برگزار می‌شود.

افزایش ۳۰ درصدی مشارکت در مهمانی غدیر

سخنگوی ستاد مردمی برگزاری مهمانی ۱۰کیلومتری غدیر با اشاره به اینکه  درخواست انتقال تجربه این حرکت را از سوی برخی کشورهای اسلامی داشته ایم، ادامه داد: تماس‌های متعددی از کشورهای منطقه بویژه کشورهای اسلامی در این خصوص برقرار شده است.

به گفته وی دست کم  پنج کشور تقاضای انتقال تجربه جشن غدیر را مطرح کرده‌اند. 
زارع عنوان کرد: امسال تمرکز ویژه‌ای روی محتوا داشته‌ایم تا جشن غدیری که نماد تدین و ارادت به ساحت مقدس امیرالمومنین و نماد انسجام و اتحاد اجتماعی است به خوبی برگزار شود. 

افزایش ۳۰ درصدی مشارکت در مهمانی غدیر

سخنگوی ستاد مردمی برگزاری مهمانی ۱۰کیلومتری غدیر افزود: برای این مهم از مجموعه‌های مردمی که ایده‌هایی داشتند کمک می‌گیریم تا محتوای فرهنگی اجتماعی داشته باشیم که در همین راستا سال گذشته ۳۰۰ ایستگاه فرهنگی داشتیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها