تعداد متهمانی که تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند به ۷ رسید

متهم جدید پرونده فساد فوتبال

بعد از آن‌که رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال و مسئول برگزاری بازی‌های لیگ یک در سال صعود مس رفسنجان به لیگ برتر، در روزهای گذشته بازداشت شدند، حالا خبر بازداشت یکی دیگر از مسئولان سازمان لیگ که نامش از ابتدا در این پرونده شنیده شده بود، رسانه‌ای شده است.
کد خبر: ۱۴۶۰۵۰۲

 
آن‌طور که ابراهیم حمیدی، رئیس کل دادگستری استان کرمان خبر داده، صبح دوشنبه و در ادامه رسیدگی به پرونده فساد در باشگاه فوتبال مس رفسنجان، آقای (س.م) از مسئولان سابق سازمان لیگ به دستگاه قضایی در استان کرمان احضار و به اتهام اخذ رشوه با قرار تامین مناسب روانه زندان شد.
 
سهیل مهدی خود با تائید این خبر به فوتبالی گفت:«به هر حال اتهامی به من زده شده است و این پرونده باید به مرحله‌ای برسد که به این موضوع در چارچوب قانون رسیدگی شود وبنده هم درخدمت دستگاه قضا هستم. این کناره‌‌گیری من از فوتبال هم به همین علت بود تا خدشه‌ای به بدنه فوتبال وارد نشود.»
 
ابراهیم حمیدی، رئیس کل دادگستری استان کرمان درباره آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال گفت: تا کنون در ارتباط با این پرونده هفت متهم تحت تعقیب قضایی قرار گرفته‌اند که ۳ نفر بازداشت شده و متهمان دیگر پرونده با قرار وثیقه آزاد هستند، اما ممنوع‌الخروج شده‌اند. یکی دیگر از متهمان پرونده سردبیر یکی از سایت‌های مشهور ورزشی است که به اتهام تحصیل مال از طریق نامشروع تحت تعقیب قضایی قرار گرفته و در حال حاضر با قرار وثیقه میلیاردی آزاد است. متهم دیگر هم سردبیر یکی از رسانه‌های ورزشی است که او به دلیل بیماری از مرجع قضایی تقاضای مهلت جهت حضور در دادستانی کرده که پرونده وی نیز در حال رسیدگی است. دو نفر از متهمان این پرونده از مسئولان سابق باشگاه مس رفسنجان و مابقی متهمان در استان تهران هستند.
 
حمیدی با بیان این‌که رسیدگی به این پرونده با قاطعیت در دستور کار دادگستری استان کرمان و نهادهای امنیتی قرار دارد، هشدار داد: قوه قضاییه در برخورد با فساد هیچ خط قرمزی ندارد و با مفسدان در هر پست و جایگاهی با قاطعیت برخورد خواهد کرد. وی از اصحاب رسانه و مطبوعات خواست که طبق قانون از بیان اسامی اشخاص قبل از قطعی شدن احکام دادگاه‌ها پرهیز کنند.

ورود AFC
هدایت ممبینی، دبیر کل فدراسیون فوتبال در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود اعلام کرد کنفدراسیون فوتبال آسیا از آنها درباره پرونده فساد در فوتبال توضیح خواسته است. کمتر اتفاق می‌افتد که یک نهاد بین‌المللی اینگونه درباره مسایل داخلی کشورها ورود کند، بنابراین موضوع فساد در فوتبال ایران بسیار مهم و رسیدگی به آن در اولویت است. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها