رشد 118 درصدي سود فافق در 6 ماهه اول سال 1402

شركت صنايع مس افق كرمان در گزارش 6 ماهه منتهي به شهريور بيش از 3649 ميليارد ريال سود خالص محقق نمود كه به نسبت دوره مشابه سال قبل 118  درصد رشد داشته است .
شركت صنايع مس افق كرمان در گزارش 6 ماهه منتهي به شهريور بيش از 3649 ميليارد ريال سود خالص محقق نمود كه به نسبت دوره مشابه سال قبل 118  درصد رشد داشته است .
کد خبر: ۱۴۳۶۵۲۷

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ مهندس عباس پورافغان، در این خصوص با تأکید بر رشد چشمگير سود خالص هلدينگ در 6ماهه ابتداي سال جاری اظهارداشت: شركت صنايع مس افق كرمان با نماد فافق در بازار سرمايه درج و قابل معامله می باشد و طی سال های متوالی توانسته روند رشد و سودآوري خود را تکرار نماید.
 

مديرعامل هلدينگ صنايع مس افق كرمان افزود: این شرکت با رشد مستمر سودآوری خود و سرمایه‌گذاری در طرح‌ها و شرکت‌های مستعد توانسته است بازدهی قابل‌توجهی برای سهامداران به ارمغان آورد؛ به گونه‌ای که با توجه به تقسیم 70 درصدي سود نقدی هر سهم در سال مالی گذشته و رشد قیمت سهام در سال جاری بازده مطلوبي را برای سهامداران به ارمغان داشته که در نوع خود بی نظیر می باشد.
 

وي همچنين اظهارداشت: این دستاورد با کمک و همراهی تمامی پرسنل متخصص و پرتوان هلدینگ محقق شده است و با توجه به طرح هاي توسعه در دست اقدام در سال1402 خبرهاي خوشي را در آينده به اطلاع عموم مردم و سهامداران گرامي خواهيم رساند.
 

پورافغان، در ادامه با اشاره به حضور 12 شركت تابعه و فرعی در زيرمجموعه هلدينگ صنايع مس افق كرمان و نقش اين شركت ها در ارائه خدمات درمنطقه افزود: جایگاه صنعت مس در کشور و منطقه بی‌بدیل است و هلدينگ صنایع مس افق کرمان نیز در راستای ایجاد توسعه اقتصادی منطقه با تمام توان در حال فعالیت مي باشد .
 

وي يادآور شد: شركت طي يك ماه گذشته اقدام به افشا 2 رويداد با اهميت از شركت هاي زير مجموعه خود شامل تعديل مثبت 35 درصدي در قرارداد شركت حمل و نقل و مسافربري راهوار مس  و همچنين انعقاد قرارداد جديد توسط شركت ملي صنايع مس ايران (كارفرما ) با شركت جديد التاسيس صنايع مس نويد بابكان در سامانه كدال نموده كه تاثيرات مالي ناشي از اين 2 رویداد در صورت هاي مالي تلفيقي آينده منعكس خواهد شد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها