جانشین فرمانده‌کل انتظامی کشور:

تحت تعقیب و رصد قرار دارید

جانشین فرمانده‌کل انتظامی کشور با تاکید بر برخورد قاطع با هنجارشکنان در رستوران‌ها و تفرجگاه‌ها گفت: هرگونه کار غیرقانونی و هنجارشکنی در اماکن، رستوران‌ها و هتل‌ها و غیره تحت تعقیب و رصد قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۱۴۵۹۸۵۲

به گزارش جام‌جم آنلاین، جانشین فرمانده‌کل انتظامی کشور با تاکید بر برخورد قاطع با هنجارشکنان در رستوران‌ها و تفرجگاه‌ها گفت: هرگونه کار غیرقانونی و هنجارشکنی در اماکن، رستوران‌ها و هتل‌ها و غیره تحت تعقیب و رصد قرار می‌گیرد.

سردار قاسم رضایی امروز در جمع خبرنگاران در سالن اجتماعات شهدا فراجا واقع در میدان انتظام رشت با اشاره به نقش‌آفرینی گیلانیان در دوران دفاع مقدس و انقلاب اظهار کرد: تقدیم هشت هزار شهید نشان‌دهنده عمق عشق و ارادت این خطه به کشور و ارزش‌های اسلامی است و این‌ مسیر الهی استمرار دارد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت گفت: داغ از دست دادن شهید جمهور و همراهانش برای رهبر معظم انقلاب و مردم سخت است اما انقلاب اسلامی با خدمات و نثار خون بزرگانی همچون شهید بهشتی‌ها، سلیمانی‌ها و رئیسی‌ها ماندگار خواهد شد.

جانشین فرمانده‌کل انتظامی کشور با تقدیر از تلاش‌های فرمانده انتظامی استان گیلان در رده‌های مختلف بیان کرد: با تلاش و فداکاری مجموعه انتظامی و فرماندهان، امروز امنیت در مرزها، جاده‌ها و شهرهای استان برقرار است و در حوزه‌های مختلف شاهد ارتقاء شاخص‌ها و رتبه‌های برتر هستیم.

رضایی با تقدیر از ایثار خانواده‌های کارکنان انتظامی افزود: رهبر معظم انقلاب نیز در دیدار با فرماندهان نیروهای مسلح، موفقیت فرماندهان نظامی و کارکنان را در سایه ایثار خانواده‌های آنان دانستند و فرمودند سلام قدردانی من را به خانواده‌ها برسانید.

وی با بیان اینکه نیروهای خدوم انتظامی شبانه‌روز در حال خدمت به مردم هستند و این وظیفه در استان گیلان به‌ دلیل حجم بالای تردد مسافران، سنگین‌تر خواهد بود، تصریح کرد: نتیجه کار خالصانه و صادقانه در راه امنیت و آرامش هم‌وطنان حتماً موثر است.

سردار رضایی با اشاره به اینکه رعایت مقررات عرفی و قانونی خواسته مردم گیلان از مسافران و گردشگران است افزود: در این راستا مجموعه انتظامی نیز با برهم‌زنندگان آرامش و امنیت مردم برخورد خواهد کرد و اجرای قوانین را با دقت و شدت بیشتر دنبال می‌کنیم و همه دستگاه‌ها مکلف هستند در کنار فراجا به وظایف خود عمل کنند.

وی با اشاره به اجرای موفق طرح نور در گیلان عنوان کرد: با توجه به اینکه تهدید سخت علیه نظام اسلامی دیگر امکان‌پذیر نیست و لذا دشمن به تهدیدات نرم روی‌ آورده است اما این تهدیدات نیز با حضور مردم در صحنه و تلاش مجموعه انتظامی همچون سایر فتنه‌ها و تهدیدات خنثی خواهد شد و ما هم هوشمندانه در حال مدیریت و رصد هستیم.

جانشین فرمانده‌کل انتظامی کشور با بیان اینکه مردم نمره بالایی به طرح نور و مجریان این طرح در مجموعه انتظامی دادند گفت: مردم رضایت خود را از این طرح نشان دادند و ما این وظایف را در چارچوب قانون با کمک سایر دستگاه‌ها دنبال خواهیم کرد.

رضایی با تاکید بر ضرورت حفظ نظم و آرامش در نوار ساحلی و برخورد با هنجارشکان گفت: حضور خانواده‌های ایرانی و گیلانی در سواحل و تفرجگاه‌ها باید با رعایت مقررات و قوانین همراه باشد و در این مسیر اگر کسی سعی در برهم زدن آرامش دیگران باشد در ابتدا تذکر خواهیم داد و در صورت تکرار خطا، حتما مقتدرانه اعمال قانون خواهیم کرد و از ظرفیت قانون و بسیج هم در این زمینه استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه‌ برای جرم مشهود فرقی نمی‌کند که داخل خودرو باشد یا تفرجگاه و سواحل افزود: به کسانی که به‌ دنبال جرائم سازمان یافته در تفرجگاه‌ها بوده و توسط خارج‌نشین‌ها هدایت می‌شوند هشدار جدی می‌دهم که با آنان قطعاً برخورد خواهد شد و کسانی‌که اماکنی را در اختیار این افراد قرار می‌دهند نیز بدانند که در حال ارتکاب جرم هستند.

جانشین فرمانده‌کل انتظامی کشور با تاکید بر برخورد قاطع با هنجارشکنان در رستوران‌ها و تفرجگاه‌ها بیان کرد: هرگونه کار غیرقانونی و هنجارشکنی در اماکن، رستوران‌ها و هتل‌ها و غیره تحت تعقیب و رصد قرار می‌گیرد.

به گفته رضایی، کسانی که به این استان سفر می‌کنند بدانند این منطقه مقدس، هشت هزار شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است و نباید با اسم آزادی اقدام به هرج و مرج کنند.

وی با بیان اینکه برخورد جدی و قاطعانه با اراذل اوباش، خرده‌فروشان مواد مخدر و اتباع خارجی غیرمجاز نیز استمرار دارد، افزود: مقابله با قاچاق کالا و سلاح را هم جزو وظایف جدی خود می‌دانیم و اقدامات خوبی در این بخش انجام شده که باید ادامه داشته باشد.

جانشین فرمانده‌کل انتظامی کشور با بیان اینکه حمل‌کنندکان سلاح غیرمجاز باید احساس ناامنی کنند، افزود: بخشی از آسیب‌های جامعه از طریق همین سلاح غیرمجاز است؛ کسانی‌که مجوز حمل سلاح دارند ولی استفاده غیرمجاز از سلاح داشته باشند و ایجاد رعب و وحشت کنند، ضمن در نظر گرفتن مجازات، مجوزشان باطل خواهد شد.

رضایی با اشاره به کاهش آمار تصادفات و جانباختگان تصادفات در گیلان گفت: همین آمار از تلفات هم نگران‌کننده است و امیدواریم کاهش یابد و از رانندگان محترم انتظار داریم به تذکرات پلیس توجه بیشتری داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها