در بازدید معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان از نیروگاه بندرعباس عنوان شد :

نیروگاه بندرعباس نماد خودباوری و خودکفایی است

احسان کامرانی با حضور در نیروگاه بخار بندرعباس از بخش های مختلف این واحد نیروگاهی بازدید و این نیروگاه را نماد خودباوری و خودکفایی عنوان کرد.
احسان کامرانی با حضور در نیروگاه بخار بندرعباس از بخش های مختلف این واحد نیروگاهی بازدید و این نیروگاه را نماد خودباوری و خودکفایی عنوان کرد.
کد خبر: ۱۴۵۹۷۱۵

هرمزگان-جام جم انلاین-احسان کامرانی با حضور در نیروگاه بخار بندرعباس از بخش های مختلف این واحد نیروگاهی بازدید و این نیروگاه را نماد خودباوری و خودکفایی عنوان کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان در جریان بازدید از بخش‌های مختلف تاسیساتی و اطلاع از روند تعمیرات اساسی واحدهای آن ، نیروگاه بخار بندرعباس را به لحاظ برخورداری از کارکنان و متخصصانی با توانمندی و دانش فنی بالا ، جزو نیروگاه‌های شاخص کشور برشمرد و از تلاش‌ها و زحمات آنان برای خدمت‌رسانی به مردم قدردانی کرد.

احسان کامرانی استفاده از ظرفیت متخصصان داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان و ضرورت جذب نیروهای فارغ التحصیل ممتاز دانشگاهی در صنعت آب و برق را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد : همه شرکت‌ها ملزم به بهره‌گیری از این توانمندی‌ درجهت ارتقای ظرفیت تولید هستند.

کامرانی ضمن تقدیر و تشکر از پرسنل تلاشگر نیروگاه بندرعباس به واسطه فعالیت‌های شبانه روزی برای تامین برق مردم خونگرم استان هرمزگان ، گفت : کشور ما دارای ظرفیت‌های بسیار مناسبی برای توسعه و پیشرفت‌های صنعتی است، ‌که به‌واسطه این ظرفیت‌ها و حضور دانشمندان و جوانان خوش‌فکر و پرتلاشمان است که به‌رغم اعمال تحریم‌های گسترده علیه کشور توانسته‌ایم از دهه‌های گذشته تاکنون به پیشرفت‌های بزرگی در صنایع، به‌ویژه در صنعت برق، دست یابیم.

وی انتقال تکنولوژی را در عصر حاضر حیاتی دانست و افزود : باتوجه به پیشرفتی که متخصصان نیروگاه در زمینه همکاری با شرکت های دانش بنیان داشته اند، می توانند این علم و فناوری را با شرکتهای دیگر به اشتراک گذاشته و از تجربه دیگران نیز استفاده کنند.

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس در ادامه این بازدید بیان کرد : با توجه به تخصص و تجربه متخصصان نیروگاه بندرعباس و صنعت برق کشور در تعمیرات واحدهای نیروگاهی و پتانسیل علمی، فنی و تجربی که در اختیار دارد توسط کارشناسان جوان و متخصص بومی توانست فصل تعمیرات واحدها را باموفقیت سپری کند.

محمودی تصریح کرد : این نیروگاه با بهره‌مندی از دانش، تخصص و تجربه ارزشمند متخصصان صنعت برق، روندی پایدار و مستمر در خدمت‌رسانی به مردم ایران اسلامی و تأمین انرژی الکتریکی مورد نیاز بخش‌های اقتصادی و تولیدی کشور را داشته است.

وی تصریح کرد : با توجه به اینکه ۹۰ درصد تعمیرات اساسی و نیمه اساسی واحدها، توسط متخصصان داخلی و بومی این نیروگاه انجام می‌شود، و خروج های اضطراری به حداقل رسیده، این اطمینان حاصل شده، که سال ۱۴۰۳ را همانند ۲ سال گذشته بدون خاموشی سپری کرده و شاهد تولید پایدار و مستمر برق در سطح کشور باشیم.

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس در پایان اضافه کرد : امسال نیز با حداکثر آمادگی مثل سال قبل درخدمت شبکه و مردم شریف استان هستیم و به خدمت رسانی و تولید برق مداوم و مستمر با حداکثر توان عملی نیروگاه ادامه خواهیم داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها