شایسته ترین ها ورای مرزبندی ها

مهدی شکیبا از فعالین سیاسی هرمزگان در یادداشتی به  نیروهای توانمند هرمزگانی جهت بهره مندی از انان برای ایران وهرمزگان اباد اشاره داشته است.
مهدی شکیبا از فعالین سیاسی هرمزگان در یادداشتی به نیروهای توانمند هرمزگانی جهت بهره مندی از انان برای ایران وهرمزگان اباد اشاره داشته است.
کد خبر: ۱۴۶۴۵۷۳

هرمزگان-جام جم انلاین-مهدی شکیبا از فعالین سیاسی هرمزگان در یادداشتی به  نیروهای توانمند هرمزگانی جهت بهره مندی از انان برای ایران وهرمزگان اباد اشاره داشته است.

در این یادداشت امده است:

هرمزگان ۵ نماینده را راهی بهارستان کرد. یک هرمزگانی هم توانست لابلای همه لابی ها از تهران به مجلس برود، فریدون همتی استاندار سابق هرمزگان و نماینده فعلی ایلام که می‌گوید نماینده مردم نجیب هرمزگان نیز هستم. 

اما تا آن روز نباید انتظار کشید و منتظر رئیس عمارت سفید استانداری هرمزگان ماند و از الان با مشاوران و شورای سیاست گذاری و روسای ستادهای مرکز و افراد بانفوذ رایزنی کرد و داشتن کرسی وزارت برای هرمزگان را به مطالبه ای جدی و منطقی بدل نموده و از همه ظرفیت ها برای تحقق این خواسته کمک گرفت.

بیایید صدای رسای فرزندان هرمزگان باشید بدور از تعلقات حزبی و دعواهای شخصی، انتخاباتی، سیاسی، گروهی و باندی با استفاده از ظرفیت آیت الله عبادی زاده نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس و آیت الله ابراهیمی عضو مجلس خبرگان رهبری و همراه کردن نمایندگان ادوار هرمزگان (سید عبدالله حسینی، ناصر شریفی، سید مصطفی ذوالقدر، احمد حبیبی، حسین هاشمی تختی، منصور آرامی، شهریار مشیری، علی معلمی پور) سهم عدالت خواهانه هرمزگان را طلب و پیگیری کنید.

اول اینکه این رفتار حرفه ای خود تمرین کار جمعی ست و می‌تواند امیدها را افزایش دهد و در صورت تحقق که کار بسیار پخته و توسعه ایست و اگر هم ناموفق باشد باز ارزشمند است. 

نیروهای توانمند و باسواد و باکفایتی که همواره فخر هرمزگان بوده اند و بی حاشیه توفیق خدمت یافته اند شایسته این توجه خواهند بود. وقتی نگاه دولت انتخاب ۶۰ درصدی وزرایی است که انتخاب اولشان است پس هرمزگان شانس دارد و امید.

چه وزیر چه معاون وزیر چه مدیرکل وزارتخانه اینها همه می‌شود سرمایه برای هرمزگان. 

در اینجا به برخی از این افراد و چهره ها اشاره می کنم: حسین فرشیدی معاون وزیر بهداشت و درمان، نوحه گر معاون دانشگاه تهران، محمد آشوری تازیانی با ۶ دوره نمایندگی مجلس و حضور ۱۲ ساله در هیات رئیسه، محمد صادقی تحصیل کرده انگلیس و تنها وکیل سازمان ملل در ایران، منصور آرامی بعنوان نماینده ادوار و مدیر ارشد سازمان بنادر، بابک تراکمه با سوابق مدیریتی متعدد در عرصه های ملی بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، بهرام امینی پوری با سوابق معاونت وزیر جهاد در سطح ملی، خلیل قاسمی با سابقه موفق متعدد در وزارت صمت، شیبانی که معاون استاندار موفقی بود و حداقل توانمندی استانداری سایر استان ها را دارد.

ناصر شریفی نماینده ادوار و هیات مدیره صندوق بازنشستگی، عبدالصاحب ارجمند مدیرکل بودجه وزات نیرو و از نیروهای موفق، پرفسور کامرانی معاون سیاسی امنیتی استانداری و عضو هیات علمی دانشگاه، ابراهیم امینی پوری مدیرکل اسبق سیاسی و از فعالان بانفوذ استان و رئیس ستاد مردمی دکتر پزشکیان، علی معلمی پور تحصیلکرده فرانسه و نماینده ادوار مجلس و نماینده وزارت نفت در سواحل مکران، کرامتی از مدیران وزارت نفت ساکن کانادا، سیده فاطمه ذوالقدر نماینده ادوار مجلس و مشاور فعلی وزیر

مهدی عسکری زاده از معاون پست بانک کشور و مدیران وزارت ارتباطات فنی هیات علمی دانشگاه و رئیس موفق پارک علم و فن آوری هرمزگان، رضا برومند معاون استاندار و پژوهشگر برتر ملی، محبی معاون پرتلاش سازمان شیلات ایران و… دهها فرزند شایسته هرمزگان، بیایید به دور از خط بندی های فکری هرمزگان و ایران را کمک کنیم و همت مضاعف نماییم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها