اجرای طرح‌های آبادانی و توسعه روستایی
مدیرکل بنیاد مسکن لرستان خبرداد:

اجرای طرح‌های آبادانی و توسعه روستایی

رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران گفت:

طرح نهضت ملی گچساران آماده افتتاح

نخستین واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در منطقه باغ انار تکمیل و آماده بهره برداری است.
کد خبر: ۱۴۵۹۶۸۳
به گزارش جام جم آنلاین،محمد مراد راغ پور از درحال ساخت بودن هزار و ۷۳۴ واحد مسکن در گچساران افزود: مجتمع مسکونی باغ انار در نزدیکی جاده سلامت شرکت نفت شهر دوگنبدان واقع شده و هم اکنون ۱۰۰ درصد پیشرفت کاری دارد.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون تاسیسات زیر بنایی این طرح از جمله جدول گذاری، فاضلاب، بیس و زیر سازی انجام شده است ادامه داد: این واحد‌های مسکونی به زودی به متقاضیان واگذار می شود.
رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران اضافه کرد: از این میزان ۲ میلیاردو ۳۰۰ میلیون ریال آورده مردم و پنج میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال نیز تسهیلات بانکی است.
راغ پور گفت: هم اکنون یک مجتمع ۱۲۰ واحدی دیگر در قالب مرحله ۲ در ضلع شمالی این طرح در دست ساخت است و هم اکنون ۳۰ درصد پیشرفت کاری دارد.
وی با اشاره به اینکه نهضت ملی مسکن گچساران در ۴ سایت در حال انجام است افزود: بیش از هزار و ۷۳۴ واحد مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در مناطقی مانند خامی، خنگ بنار، جاده اسلام آباد، جاده پا زنان و کوی کارکنان دولت گچساران در دست ساخت است.
رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران گفت: میانگین پیشرفت کاری واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی در این شهرستان ۲۰ تا ۱۰۰ درصد است.
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد هم با اشاره به کیفیت ساخت واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان گچساران گفت: کارشناسان نظام مهندسی ساختمان به صورت شبانه روزی بر روند ساخت خانه‌های این طرح نظارت می‌کنند اجازه نمی‌دهد اشکالات طرح‌های قبلی تکرار شود.
شهرستان ۱۲۶ هزار نفری گچساران در جنوب استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها