سخنگوی شورای نگهبان:

شاید بررسی صلاحیت‌ها بیشتر از ۵ روز طول بکشد

سخنگوی شورای نگهبان گفت: در فرصت ۵ روزه شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت‌ها اقدامات لازم انجام خواهد شد و اگر هم نیاز بود، بخشی از زمان ۵ روز دوم را نیز استفاده خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۴۵۹۴۱۷

به گزارش جام جم آنلاین، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان عصر امروز و در جریان برگزاری چهارمین روز نام‌نویسی از داوطلبان نامزدی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران، گفت: زمان‌بندی انتخابات گام به گام در حال طی شدن و همه چیز طبق زمانبندی و تقویم انتخابات در حال سپری شدن است.

وی افزود: در جریان بازدید امروز از ستاد انتخابات کشور به لطف خداوند شاهد نظم خوبی در ثبت نام هستیم و نسبت به ادوار گذشته نیز ساماندهی خیلی بهتری صورت گرفته است که بخشی از علت آن مصوبه شورای نگهبان در خصوص تعاریف شرایط و معیارهای ثبت نام است که شرایط شکلی نظیر سن، سابقه و مدرک تحصیلی را مورد نظر قرار داده و بخشی دیگر نیز به عزیزان وزارت کشور بازمی‌گردد که مصوبه شورای نگهبان را به عنوان مبنای عمل قرار دادند.

سخنگوی شورای نگهبان اظهار کرد: ان‌شاءالله فردا که روز پایانی ثبت نام است، فرآیند به همین صورت طی شود.

طحان نظیف اعلام کرد: ان‌شاءالله در فرصت ۵ روزه شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت‌ها اقدامات لازم انجام خواهد شد و اگر هم نیاز بود، بخشی از زمان ۵ روز دوم را نیز استفاده خواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها