مدیر کل فرودگاههای استان گلستان :

زیرساخت های لازم در فرودگاه گرگان برای رفاه زائران فراهم است

مدیر کل فرودگاههای استان گلستان گفت: زیرساخت های لازم در فرودگاه گرگان جهت رفاه هرچه بیشتر زائران خانه خدا فراهم شده است.
مدیر کل فرودگاههای استان گلستان گفت: زیرساخت های لازم در فرودگاه گرگان جهت رفاه هرچه بیشتر زائران خانه خدا فراهم شده است.
کد خبر: ۱۴۵۹۳۸۰
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان علی متانت با بیان اینکه نقاط قوت و ضعف عملیات اعزام حج سال های اخیر بررسی شده است عنوان کرد: به محض اعلام سازمان حج و زیارت در خصوص عملیات حج سال ۱۴۰۳، جلسات متعددی با ارگان های اجرایی و مسئول این عملیات مهم انجام شد و در همین راستا تلاش می شود تا بهترین اعزام را در سال جاری از فرودگاه گرگان شاهد باشیم.

مدیرکل فرودگاه های استان گلستان اظهار داشت:  امسال پنج هزار و ۱۲۳ زائر خانه خدا طی ۷ روز در قالب ۳۹ کاروان با ۲۱ سورتی پرواز به سرزمین وحی اعزام می‌شوند. و همه پروازها با استفاده از ناوگان شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران  از فرودگاه گرگان خواهد بود.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های گلستان تاکید کرد: بدرقه زائران حج تمتع فقط در مکان‌های تعیین شده انجام می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرودگاههای استان گلستان؛ سرهنگ محمد رمرودی گفت: امسال جهت پیشگیری از ازدحام در مسیر فرودگاه گرگان و تکرار برخی تجربیات ناخوشایند، با هماهنگی مدیریت حج و زیارت گلستان مکان‌های مشخصی در این استان برای بدرقه زائران حج تمتع و استقبال از حجاج تعیین شده است.

سرهنگ محمد رمرودی تاکید کرد: بدرقه زائران حج تمتع فقط در مکان‌های تعیین شده انجام می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها