وزیر کشور: آماده برگزاری انتخابات باشکوه شده‌ایم

وزیر کشور گفت: تمام شرایط برای برگزاری انتخابات باشکوه مهیا شده و هیچ مشکلی در این زمینه نداریم.
کد خبر: ۱۴۵۹۱۷۴

به گزارش جام جم آنلاین، احمد وحیدی پیش‌ازظهر امروز به منظور سخنرانی در مراسم نکوداشت «شهدای خدمت» و افتتاح پروژه‌های عمرانی، مخابراتی و خدماتی وارد فرودگاه سنندج شد و مورد استقبال استاندار و مسئولان کردستان قرار گرفت.

نشست با فرماندارن با محوریت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، بهره‌برداری از پروژه شهرداری الکترونیک و سخنرانی در مراسم نکوداشت سیدالشهدای خدمت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش از جمله برنامه‌های سفر وزیر کشور به کردستان است.

وی در حاشیه ورود به فرودگاه سنندج، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش اظهار داشت: راه شهدای خدمت همواره با قوت ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به انتخابات پیش‌روی ریاست جمهوری در هشتم تیرماه؛ گفت: تمام شرایط برای برگزاری یک انتخابات باشکوه مهیا شده و هیچ مشکلی در این زمینه نداریم.

وحیدی از برنامه‌ریزی و آماده سازی کامل بستر اجرایی انتخابات در کشور خبر داد و افزود: خوشبختانه با تلاش تمام استانداران و سایر دست اندرکاران، همه چیز برای برگزاری یک انتخابات پرشور در کشور مهیا است.

بازدید از مجتمع فولاد کردستان و جلسه با نخبگان شهرستان بیجار از دیگر برنامه‌های سفر امروز وزیر کشور به استان خواهد بود. مراسم نکوداشت «شهدای خدمت» ساعت ۱۷ عصر امروز در خیابان فردوسی سنندج برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها