فرمانده انتظامی مازندران:

۵۰۰۰ مترمربع از اراضی دولتی در تنکابن رفع تصرف شد

فرمانده انتظامی مازندران از رفع تصرف پنج هزار متر از اراضی منابع طبیعی به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال با اقدام پلیس شهرستان تنکابن خبر داد.
کد خبر: ۱۴۵۸۹۵۷

به گزارش جام جم آنلاین مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی بیان کرد: پنجم خرداد ماه امسال شکایتی از اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تنکابن مبنی بر تصرف زمین‌های این اداره توسط افرادی به فرماندهی انتظامی شهرستان تنکابن واصل شد.

وی افزود: در ادامه با انجام تحقیقات تخصصی مأموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان تنکابن مشخص شد متهمان اقدام به تصرف ۵ هزار متر از زمین‌های منابع طبیعی دولتی به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال کردند که در این خصوص پرونده تشکیل و برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی ارائه شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه حکم قطعی خلع ید و قلع و قمع اراضی دولتی از سوی مقام قضائی صادر شد، گفت: در نهایت زمین‌های مذکور رفع تصرف شده و به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تنکابن بازگردانده شد.

سردار مفخمی با اشاره به رصد دقیق و اشرافیت بالای پلیس بر اقدامات غیرمجاز و مجرمانه متصرفان اراضی ملی، خاطرنشان کرد: حفظ و حراست از منابع طبیعی و ملی از اولویت‌های مجموعه انتظامی است و مبارزه با زمین‌خواران و سودجویان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها