گردهمایی بزرگ «ما ملت امام حسینیم» غرب استان البرز برگزار می‌شود

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی از برگزاری گردهمایی بزرگ «ما ملت امام حسینیم» غرب استان البرز خبر داد.
نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی از برگزاری گردهمایی بزرگ «ما ملت امام حسینیم» غرب استان البرز خبر داد.
کد خبر: ۱۴۵۸۸۹۸

به گزارش جام جم آنلاین البرز،علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای بابیان اینکه شهادت مجاهد میدان خدمت به مردم، آیت‌الله رئیسی و همراهان بزرگوارش غمی سنگین و اندوه‌بار بر دل همه گذاشت، بیان کرد: حضور مردم و شگفتی‌ای که در بدرقه رئیس‌جمهور شهید به وجود آوردند چشم دشمنان را کور کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: به‌منظور تجلیل و قدرشناسی از خدمات صادقانه و ماندگار رئیس‌جمهور شهید و همراهانش و همچنین به جهت تقارن با ایام سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره)، مراسمی با عنوان گردهمایی بزرگ «ما ملت امام حسینیم» غرب استان البرز به‌صورت منسجم از شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ تدارک دیده‌شده است.

نماینده مردم شریف غرب استان البرز در ادامه با اشاره به زمان و مکان برگزاری این گردهمایی، عنوان کرد: این مراسم در روز شنبه ۱۲ خردادماه از ساعت ۱۶ در مسجد حضرت ولیعصر (عج) واقع در شهرک ولیعصر شهر هشتگرد برگزار می‌شود.

حدادی با اشاره به جزئیات این مراسم، تصریح کرد: سخنران این مراسم باشکوه دکتر حمیدرضا حاجی بابایی نائب رئیس اول دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مرثیه‌خوانی نیز توسط حاج محمدرضا بذری انجام خواهد شد.

وی در خاتمه ضمن دعوت از بهترین مردم شریف و اقشار مختلف جامعه؛ خانواده محترم شهدا، جانبازان، ایثارگران، بانوان، اساتید، طلاب و روحانیون، فرهنگیان، بسیجیان دلاور، جوانان، هنرمندان، کارگران و بازنشستگان، هیات‌های مذهبی، ورزشکاران، کشاورزان و دام پروران و عموم مردم شریف شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ برای شرکت در این مراسم، اذعان داشت: این نخستین مراسم منسجم شهرستان‌های غرب البرز برای شهدای خدمت و ارتحال ملکوتی امام (ره) است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها