تولید روزانه ۸۰۰ تن گوشت مرغ در “گلستان”

علی اصغر نادران دبیر انجمن کشتارگاه‌های استان گلستان  با بیان اینکه روند تولید گوشت مرغ در استان گلستان، روند خوبی دارد، گفت: روزانه به صورت متوسط ۸۰۰ تن گوشت مرغ در کشتارگاه‌های استان تولید می‌شود.
علی اصغر نادران دبیر انجمن کشتارگاه‌های استان گلستان با بیان اینکه روند تولید گوشت مرغ در استان گلستان، روند خوبی دارد، گفت: روزانه به صورت متوسط ۸۰۰ تن گوشت مرغ در کشتارگاه‌های استان تولید می‌شود.
کد خبر: ۱۴۵۸۷۸۸
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان وی با بیان اینکه حدود ۱۰۰ تن از گوشت مرغ تولید شده ،روزانه در سطح استان توزیع می‌شود که عمدتاً جذب بازار می‌شود، ادامه داد: عمده محصولات تولید شده نیز به میدان بهمن تهران و سایر شهرستان‌های استان تهران و سایر استان‌ها ارسال می‌شود.

دبیر انجمن کشتارگاه‌های استان گلستان قیمت مرغ زنده در استان را ۵۷ تا ۵۹ هزار تومان اعلام کرد و اظهار داشت: با توجه به جوجه‌ریزی‌های که در ماه‌های گذشته صورت گرفته کشتارگاه‌ها فعلا مشکلی در تامین مرغ زنده ندارند.

نادران اظهار داشت: روند جوجه‌ریزی‌ها نیز در استان گلستان روند رو به رشدی را طی می‌کند و تولیدکنندگان از لحاظ تامین نهاده‌ها نیز مشکل خاصی ندارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها