فرماندار گرگان در جمع عزاداران رئیس جمهور و ‌هیات همراه؛

جامعه اسلامی ما به رئیس جمهوری نیاز دارد که پیرو مکتب شهید جمهور باشد

فرماندار گرگان گفت: در حال حاضر جامعه اسلامی ما به رئیس جمهوری نیاز دارد که پیرو مکتب شهید جمهور و سید محرومان با دیدگاه خدمتگزاری مطلق برای مردم باشد.
فرماندار گرگان گفت: در حال حاضر جامعه اسلامی ما به رئیس جمهوری نیاز دارد که پیرو مکتب شهید جمهور و سید محرومان با دیدگاه خدمتگزاری مطلق برای مردم باشد.
کد خبر: ۱۴۵۸۷۲۳
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، اسماعیل نادری در مراسم سوگواری رئیس جمهور شهید سید ابراهیم رئیسی و هیات همراه و گرامیداشت سی‌و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی رحمه‌الله علیه در آستان مقدس امامزاده عبدالله گرگان اظهار کرد: نام دیگر قیامت یوم الحسرت است روزی که هر که از فرصت ها به نحو احسن و تنها با نیت رضای خداوند بهره مند شده است حسرتی در دل ندارد و همه به شهدا و شهدا به سیدالشهدا امام حسین (ع) غبطه می خورند.

وی افزود: دنیا مزرعه آخرت است و برای دنیای خود به گونه‌ای  تلاش کنیم که گویی مرگی وجود ندارد و برای آخرت خود به گونه‌ای زندگی کنیم که گویی فردا روز مرگ است و این مزرعه نیاز به رسیدگی موثر دارد تا زمینه ساز آخرتی سعادتمند باشد‌.

نادری با بیان اینکه بنا به فرموده حضرت حق هر که در پی من باشد مرا می‌یابد افزود: امام حسین سید شهدا تمام دارایی خود را در راه خدا اهدا کرد چون به مرحله عاشقی و عشق به خداوند رسیده بود و هر کسی خداوند را به خوبی بشناسد عاشقش خواهد شد و نفس اماره در وجودش خاموش می‌شود.

فرماندار گرگان  از رئیس جمهور شهید و مردمی به عنوان عاشق بی ادعای خداوند یاد کرد و گفت: آیت الله رئیسی و همراهانش شهیدانی هستند که برای مردم و رسیدگی به امورات آنان خدمتگزار واقعی بودند و به سعادت جاودانه نیز رسیدند و ما  وظیفه داریم با الگو گرفتن از این بزرگواران در هر سمت و جایگاهی، خدمتگزار مردم باشیم.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان گرگان تصریح کرد: امتحان دشواری در پیش رو داریم و باید برای شهید جمهور جایگزین انتخاب کنیم.

وی تاکید کرد: تمامی ویژگی های مثبتی که آن رئیس جمهور شهید داشت باید در فرد منتخب ملت ایران ملموس باشد و این مستلزم انتخاباتی آگاهانه و شورآفرین از سوی ملت غیور ایران است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها