تداوم فعالیت غیرقانونی پلتفرم‌های اینترنتی دارو سلامت جامعه را تهدید می‌کند

ناصرخسروهای مجازی بلای‌جان مردم

مدیرکل دامپزشکی مازندران عنوان کرد؛

هشدار نسبت به تخلفات و قاچاق داروهای دامی

مدیرکل دامپزشکی مازندران به متخلفان عرضه و قاچاق داروهای دامی هشدار داد.
کد خبر: ۱۴۵۸۶۵۸

به گزارش جام جم آنلاین مازندران، حمزه آقاپور کاظمی  در با داروخانه داران ضمن بررسی مشکلات و چالش‌های پیش روی مشترک بین دو انجمن گفت: سیاست‌های اداره کل در قبال همکاران بخش خصوصی کاهش موانع پیش رو و همکاری توأم با اجرای درست قوانین و دستورالعمل‌های سازمانی است.

وی ادامه داد: قطعاً بسیاری از مشکلات مطرح شده در این جلسه با همکاری، هماهنگی و انسجام بین بخش‌های دولتی و خصوصی و همچنین انجمن‌های مختلف فعال در است رفع خواهد شد.

آقاپورکاظمی در خصوص بومی سازی دستورالعمل‌های سازمانی براساس شرایط استان گفت: قطعاً استان‌ها براساس شرایط اقلیمی و جغرافیایی و حتی آداب و فرهنگ متفاوتی نسبت به هم دارند و که در بسیاری از موارد نیاز بومی سازی این دستورالعمل‌ها حس می‌شود لذا اگر هر گونه نقدی بر آن وجود دارد برای رفع آن باید پیشنهادهای درست و اجرایی ارائه شود.

وی ادامه داد: قطعاً از پیشنهاداتی که در راستای بهبود فرآیند تولید بوده و افزایش سطح تولیدات داخل استان را منجر شود استقبال می‌کنیم و از طریق سازمان دامپزشکی کشور سعی در اعمال این پیشنهادات و به روزرسانی دستورالعمل‌ها خواهیم کرد.

مدیرکل دامپزشکی استان مازندران ضمن هشدار به برخورد جدی و بدون تعارف با سودجویان و متخلفین عرضه داروهای دامی و قاچاق کنندگان دارو گفت: از استفاده ظرفیت‌های بخش خصوصی جهت مقابله با قاچاق دارو استقبال می‌کنیم و از همه همکاران می‌خواهم که اداره کل را در راه شناسایی افراد سودجو و متخلف و یا باندهای قاچاق داروهای دامی کمک کنند تا بتوان ضمن برخورد با آنان مشکلات حوزه قاچاق دارو و عرضه آن در سطح استان را مرتفع کرد.

در این دیدار در خصوص اجرای برخی از دستورالعمل‌های سازمان دامپزشکی، بومی سازی دستورالعمل‌ها، مشکلات موجود در بین انجمن‌ها، لزوم تناسب در جانمایی داروخانه‌ها و کلینیک‌های دامپزشکی، قاچاق داروهای دامی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها