رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد عنوان کرد:

زباله گردها روزانه تا 50 کیلو زباله تفکیکی بدست می آورند

دو کارگاه غیرمجاز تفکیک پسماند در شهر یزد پلمب شد

یزد- رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد از تخلیه و پلمب دو کارگاه غیر مجاز تفکیک پسماند در محله صدرآباد به علت اقدامات غیربهداشتی خبر داد.
کد خبر: ۱۴۵۸۶۳۹

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، محمد رضا برزگر اظهار داشت: یکی از دلایل افزایش اینگونه کارگاه ها، عدم تفکیک زباله های خشک از سوی شهروندان می باشد.

وی مشارکت شهروندان با برنامه‌های مدیریت شهری را باعث کاهش تولید زباله دانست و تصریح کرد: اگر زباله‌های خانگی در منزل تفکیک و بازیافت شوند قطعاً افراد زباله گرد کیسه‌های زباله را پاره نخواهند کرد و این امر باعث پاکیزگی بیشتر شهر خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد افزود: فعالیت مراکز غیرمجاز جمع‌آوری، تفکیک، جداسازی و دپوی انواع پسماندهای خشک علاوه بر اینکه باعث آشفتگی و به ریختگی چهره و سیمای شهر، موجب بروز معضلات بهداشتی و مشکلات زیست‌محیطی می‌شود.

برزگر گفت: از این‌رو عوامل اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری، ضمن گشت‌زنی و رصد میدانی در محلات، اینگونه مراکز غیرمجاز را شناسایی و با همکاری کارشناسان مرکز بهداشت شهرستان و با حضور عوامل نیروی انتظامی و با دستور معاون دادستان عمومی و انقلاب اقدام به پلمب و پیگیری حقوقی می نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها