حملات موشکی حزب‌ الله لبنان به سرزمین‌های اشغالی

حزب‌ الله لبنان عملیات‌های سنگینی را علیه نظامیان و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی انجام داد.
کد خبر: ۱۴۵۸۵۹۲

به گزارش جام جم آنلاین، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حملات سنگین خود علیه منطقه‌های شمالی سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض‌های اسرائیل به روستاهای مقاوم جنوبی و منازل امن که آخرین مورد آن در شهرک عیترون رخ داد، رزمندگان مقاومت اسلامی پس از رصد گروهی از نظامیان دشمن در حال ورود به یکی از ساختمان‌ها در شمال شرق شهرک «المطله» این نظامیان را با تسلیحات مناسب هدف قرار دادند و تلفاتی قطعی را به آنان وارد آوردند.

همچنبن حزب‌الله لبنان اعلام کرد که شهرک‌های صهیونیست‌نشین «میرون»، «سفسوفه» و «تسعفون» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار داده است.

علاوه بر این شهرک صهیونیست‌نشین «کریات شمونه» واقع در شمال سرزمین‌ های اشغالی نیز از سوی رزمندگان حزب‌الله لبنان با ده‌ها موشک کاتیوشا و فلق هدف قرار گرفت.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۶:۱۵ عصر امروز دوشنبه بیست‌وهفتم ماه مه ۲۰۲۴ موضع السماقه واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

همچنین حزب‌ الله لبنان اعلام کرد که پادگان صهیونیستی «زبدین» واقع در مزارع اشغالی شبعا را نیز همزمان با حمله موشکی به موضع نظامی صهیونیستی «السماقه» با تسلیحات موشکی هدف قرار داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها