جزئیات تیراندازی مرد شرور به مأموران و رهگذران در شرق تهران

۴شهید و کشته در تیراندازی مرد متوهم

یکی از مصدومان حادثه تیراندازی در نارمک در بیمارستان فوت شد و تعداد قربانیان این ماجرا به چهارنفر رسید. تحقیقات پلیسی نشان می‌داد متهم بعد از توهم ناشی از مصرف گل و روانگردان دست به این جنایت‌ها زده‌است.
کد خبر: ۱۴۵۸۳۳۴
 
به گزارش خبرنگار جام‌جم، مرد۲۵ساله مسلحی ساعت۲۱شامگاه یکشنبه سی‌ام اردیبهشت استوار ‌یکم فرزاد روزبهانی را در محله نارمک هدف شلیک گلوله قرارداد وبه شهادت رساند.سپس فرارکرد و ساعتی بعد دردومین درگیری با مأموران، دو مأمور کلانتری نارمک رابه شهادت رساندکه خودش هم زخمی ودرمسیر بیمارستان فوت شد‌. درجریان تحقیقات معلوم شد که او دو مأمور و پنج شهروند دیگر را هم زخمی کرده که در بیمارستان بستری هستند. با تشکیل پرونده قضایی در شعبه دهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران تحقیقات مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای روشن شدن ابعاداین پرونده ادامه یافت تا این‌که مشخص شد گروهبان‌یکم فرزاد روزبهانی شب حادثه در میدان ۴۹ نارمک به مرد جوانی مشکوک شده و ازاومدرک شناسایی خواسته بود که مرد جوان فرار‌کرد. در ادامه مأمور پلیس و همکارش به تعقیب او پرداختند که درجریان تعقیب وگریز مرد جوان به سمت مأموران شلیک کرد و گروهبان پلیس شهید شد.مرد مسلح سپس سمت کیوسک روزنامه‌فروشی می‌رود تا سیگاری بخرد که یک رهگذر و یک مأمور راآنجا می‌بیند و سمت‌شان تیراندازی کرد‌ که ستوان سوم احسان منشی‌زادگان، مأمور کلانتری نارمک به شهادت رسید. با ادامه تیراندازی،مأموری که دنبال متهم بود‌ همراه چهاررهگذرهدف گلوله قرارگرفتند وزخمی شدند. مرد مهاجم حتی به خودروی گشت پلیس که به دنبال سارقان منازل بودند، درخیابان سمنگان تیراندازی کرده ودو مأمور زخمی شده و یکی از آنها به نام سرهنگ دوم مسعود کرمی در بیمارستان شهید می‌شود.متهم هم دراین تیراندازی کشته شد.این درحالی بود که تلاش پزشکان برای نجات پنج شهروند زخمی و دو پلیس زخمی ادامه داشت که دو روز پیش یکی از شهروندان زخمی فوت شد و تعداد قربانیان به چهارنفر رسید. با گذشت چند روز از این حادثه خانواده یکی ازمصدومان و عابر‌کشته شده نزد بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهران آمده و شکایتی را ثبت کردند. با دستور قضایی تحقیقات ادامه داشت ومأموران توانستند خانواده مرد مهاجم را شناسایی کنند که پدرش در جریان این تحقیقات گفت‌: پسر ۲۵‌ساله‌ام لوستر‌فروشی داشت. مدتی بود معتادشده و قرص‌های روانگردان و مواد مخدر شیشه و گل مصرف می‌کرد. به خاطر اعتیادش بااودرگیر بودیم وکمپ نمی‌رفت ووسایل خانه را به هم می‌ریخت که از ما جدا شد و تنها زندگی می‌کرد. ازطریق پلیس متوجه مرگ فرزندم شدم.همچنین معلوم شد متهم فوت شده با دختری به‌نام شیما دوست بوده که او نیز شناسایی شد و در تحقیقات پلیسی گفت‌: با او یک سال بود که دوست بودم. گوشی آیفونش را فروخت و کلی فشنگ و سلاح کلت خرید. بعد ازمصرف مواد شیشه، گل و روانگردان دچار توهم شدیدی می‌شد که انگار افرادی به دنبالش هستند و باید آنها را از بین ببرد. چند مرتبه بعد ازمصرف موادش گفته بود که از آن سلاح به سمت افرادی که دنبالش کرده بودند، تیراندازی کرده بود. 
امیر‌حسین علیمردان، بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهرن با تأیید این خبر به جام‌جم گفت‌: با جمع‌بندی این اطلاعات، تحقیقات پلیسی ادامه دارد تا مشخص شود‌ متهم کشته شده آیا در تیراندازی‌های قبلی‌‌اش افرادی را کشته یا زخمی کرده است یا نه. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها