معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد کشور؛

موسسات خیریه بازوان یاریگر کمیته امداد هستند

رئیس روابط عمومی کمیته امداد استان بوشهر خبرداد؛

برپایی میز خدمت در شهرستان دشتی

میز خدمت کمیته امداد استان بوشهر در مصلی جمعه خورموج با حضور عباس روشن مدیر کل این نهاد برگزار و به مسائل و‌ مشکلات نیازمندان پاسخ داده شد.
کد خبر: ۱۴۵۸۲۶۷
نویسنده زهرا ماندنیان فرد

به گزارش جام جم و به نقل از سایت خبری کمیته امداد، عباس روشن مدیر کل کمیته امداد بوشهر در برپایی میزخدمت کمیته امداد استان در مصلی نماز جمعه خورموج با تاکید بر تحقق مطالبات مردم اظهار داشت: در راستای پیگیری و درخواست‌های افراد نیازمند میز خدمت بدون واسطه و بدون تشریفات اداری در محل مصلی نماز جمعه خورموج با حضور مدیر کل و مسئولین ستادی و شهرستانی کمیته امداد استان بوشهر برگزار شد.
 
وی با بیان اینکه در برپایی میز خدمت کمیته امداد از سوی مسئولان به درخواست‌های مددجویان پاسخ داده شد خاطر نشان کرد: افراد مراجعه کننده ضمن اعلام رضایتمندی از خدمات کمیته امداد درخواست‌های مجدد خود را مطرح کردند که متناسب با هر حوزه به مسئول زیربط ارجاع داده شد.
 
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر حل مشکلات اشتغال و مسکن را از عمده درخواست‌های مددجویان دانست وگفت: بیشترین نیاز و درخواست‌های این مراجعه کنندگان، مشکلات مسکن و اشتغال بوده است که توصیه و راهنمایی‌های لازم برای رفع این نوع مشکلات داده شده است.
 
روشن اعلام کرد: همه مسئولان کمیته امداد علاوه بر آمادگی برای حضور مجدد در پای میز خدمت، در محل کار خود نیز پاسخگویی مسائل و مشکلات جامعه هدف خود هستند.
 
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: این مراسم که به درخواست فرمانداری شهرستان دشتی برگزار شد بیش از ۱۰ ارگان خدمات رسان از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در محل مصلی جمعه این شهر حضور داشتند و به درخواست ها و مشکلات مراجعه کنندگان پاسخگو بودند.
در حاشیه این برنامه مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر. امام جمعه، فرماندار و معاونین فرمانداری شهرستان دشتی از نزدیک با مدیران کل دستگاه ها دیدار و تشکر کردند.
 
برپایی میز خدمت در شهرستان دشتی
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها