بدرقه «رئیس‌جمهور مُغتنم» و همراهان شهیدش

خراسان جنوبی‌ها، بی قرار شهیدجمهور/سوگ مردم برای نماینده

پیکر مطهر شهید جمهور امروز پنجشنبه، سوم خرداد ماه بر دوش مردم ولایتمدار و انقلابی‌ خراسان‌جنوبی تشییع شد.
کد خبر: ۱۴۵۷۹۳۵

به گزارش جام‌جم‌آنلاین، آیین بدرقه شهدای خدمت از دقایقی قبل، از میدان جانبازان با حضور جمع کثیری از مردم آغاز شد.

امروز پنج‌شنبه ۳ خرداد مراسم تشیع پیکر شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی از میدان جانبازان تا تقاطع خیابان پاسداران با بلوار شهید صیاد شیرازی آغاز شده و دلداگان و عاشقان این شهید از جای جای شهرستان‌ها و روستاهای اطراف برای سوگواری این نماینده محبوب و دلسوز خراسان جنوبی حضور پیدا کرده‌اند.

جمع کثیری از مردم از قشرهای مختلف از شهرستان‌های مخلف این استان خود را برای حضور در این مراسم، به محل تشییع پیکر شهدای خدمت رسانده‌اند و پیکر شهید آیت‌الله رئیسی، از میدان جانبازان به‌سمت تقاطع خیابان پاسداران با بلوار شهید صیاد شیرازی تشییع می‌شود و سپس به طرف فرودگاه بدرقه خواهند شد و از آنجا به مشهد منتقل می‌شوند.

پیکر رئیس جمهور محبوب عصر پنج شنبه در مشهد تدفین می‌شود.

میدان جانبازان بیرجند، سوم خرداد ۱۴۰۳ میزبان پیکر مطهر رئیس جمهور و نماینده خبرگان‌ رهبریشان شد.

همه آمده‌اند برای یک تشییع باشکوه، مراسم راس ساعت ۷:۳۰ دقیقه صبح شروع شد، اما خیابان‌های منتهی به میدان جانبازان بیرجند از ساعت‌های اولیه صبح و حتی شب گذشته میزبان مردمی بود که برای بدرقه پیکر مطهر شهید آیت الله رئیسی آمده بودند.

مردم سختکوش و ولایی خراسان‌جنوبی در غم از دست دادن رئیس جمهور خستگی ناپذیر خود با چشم‌های اشکبارشان راهی میدان شهدا شدند.

خداحافظ ای داغ بر دل نشسته....

نیروهای ارتش و سپاه در حال حرکت به سمت محل تشییع هستند، مراسم باشکوه و مردمی اشک و بغض‌هایی که دیگر مجال نداد و در غم از دست دادن یاورشان خون می‌گریست.
مادرانی که همراه کودکانشان آمده بودن، زن ومرد پیرو جوان، کسبه و بازاری همه آمده بودند برای آخرین وداع.

پرچم و پوسترهایی که مردم به دست دارند، همه نشانه پیام محبوبیت شهید آیت الله رئیسی است و جهانیان امروز به چشم خود دیدند این عزیز بودن را.

ظرفیت مردم در خیابان ها تکمیل شده و خادم الرضا بر دوش مردم با آه و فغان در حال تشییع است.

نوای «یا زهرا» و یا «زینب» و یا «حسین» از سمت مردم در حالی که در حال حرکت به سمت میدان بلوار شهید صیاد شیرازی هستند به گوش می رسد.

بالگرد حامل آیت الله سیدابراهیم رئیسی عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور، حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه، حجت الاسلام آل هاشم امام جمعه تبریز و مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی به شهادت رسیدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها