یادداشتی به قلم احمد میراحسان

رمزگشایی از یک تشییع تاریخی

در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد

در سوگ سرباز مخلص انقلاب

شهید ابراهیم رئیسی را باید سرباز انقلاب اسلامی و رهبر انقلاب دانست، زیرا خدمات قابل توجهی در کارنامه کاری ایشان به چشم می‌خورد.
کد خبر: ۱۴۵۷۸۱۹
نویسنده منصور حقیقت پور - کارشناس مسائل سیاسی

این روز‌ها مردم ایران در سوگ رئیس جمهور مردمی خود و همراهان ایشان در حادثه بالگرد نشسته‌اند، حادثه‌ای دردناک که کشور را در غم و اندوه فرو برده است. شهید ابراهیم رئیسی را باید سرباز انقلاب اسلامی و رهبر انقلاب دانست، زیرا خدمات قابل توجهی در کارنامه کاری ایشان به چشم می‌خورد.

سابقه آشنایی من با شهید ابراهیم رئیسی به اوایل انقلاب بر می‌گردد و از آن زمان رفاقت ما استمرار پیدا کرد. برای نمونه در دور‌های مختلف ارتباط مستقیم و مناسبی با ایشان داشتم. مثلا زمانی که در استانداردی، مجلس و عتبات عالیات فرصت خدمتگزاری پیدا کرده بودم برای انجام برخی امور با شهید رئیسی در اتباط بودم و ایشان تمام تلاش خود را برای بهتر انجام شدن امور به کار می‌گرفت؛ بنابراین لازم به یادآوری است که شهید رئیسی تمام تلاش خود را برای پیشرفت کشور به کار می‌گرفتند و در این سال‌ها به شکلی عمل کردند که خداوند متعال نیز پاداش ایشان شهادت در نظر گرفت. به عبارت دیگر شاهد ایشان را می‌توان‌حاصل فداکار‌های این سرباز مخلص انقلاب اسلامی دانست.

شهید رئیسی انسان پرکاری بودند که به هیچ وجه گرفتار کار دنیا نمی‌شدند. در واقع ایشان به دنبال تکلف‌های دنیایی نبوند.

افزون بر این میزان هماهنگی شهید رئیسی با رهبر عظیم شان انقلاب نیز قابل توجه بود، زیرا ایشان هماهنگی فوق العاده و ممتازی با رهبر انقلاب داشتند و ایشان نیز بار‌ها شهید رئیسی را مورد تایید و تمجید قرار داده بودند، چراکه آقای ابراهیم رئیسی از ابتدا زندگی ساده‌ای داشتند و تمام تلاش خود را برای مبارزه با فساد به کار می‌گرفتند.

 به این ترتیب امیدوارم ایشان در کنار استاد شان شهید بهشتی و سید‌الشهدا مشهور شود. علاوه بر این امیدواریم عزیزان دیگری نیز در کشورمان بتوانند مراتب علمی را پشت سر بگذارند و جای ایشان را پرکنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها