معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت:

کمک ۲۰۰ میلیارد ریالی خیرین به افراد زیرپوشش کمیته امداد اردبیل

مدیرعامل شرکت گاز اردبیل گفت: ۷۸۰ خانوار زیرپوشش کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی در این استان در سال ۱۴۰۲ در اجرای ماده ۸۰ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه، از انشعاب رایگان گاز برخوردار شدند.
کد خبر: ۱۴۵۲۵۱۳

 به گزارش جام جم آنلاین،میرسعید سیدمتین اظهار کرد: توسعه متوازن نعمت الهی گاز در جامعه و کمک به اقشار کم‌برخوردار در راستای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت گاز است و از ۷۸۰ انشعاب رایگان اعلام شده، ۴۸۴ انشعاب به خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد امام (ره)، ۱۴۳ انشعاب به خانواده‌های زیرپوشش سازمان بهزیستی و ۱۵۳ انشعاب به سایر اقشار جامعه هدف واگذار شده است.
مدیرعامل شرکت گاز اردبیل گفت: با اشاره به این که این اقدام از سوی همه ادارات گاز استان انجام گرفته است، افزود: مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام (ره) و سازمان بهزیستی در صورتی که تاکنون از این امتیاز استفاده نکرده‌اند، می‌توانند پس از دریافت معرفی‌نامه از دستگاه مربوطه و ارائه آن به اداره گاز منطقه در زمان اشتراک‌پذیری از این امتیاز استفاده کنند.
سیدمتین با اشاره به اینکه مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی با قرار گرفتن در سه پلکان نخست مصرف گاز از قبض رایگان برخوردار می‌شوند، اظهار کرد: بر اساس قانون بودجه سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی می‌توانند از قبض رایگان گاز بهره‌مند شوند.
وی افزود: این شرکت گاز از بدو تاسیس تا بحال به بیش از ۵۶۶ هزار مشترک خدمات ارائه می‌کند و از این تعداد ۴۲۵ هزار مشترک شهری و ۱۴۰ هزار مشترک روستایی هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها