در راستای توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای؛

اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان از بستر سازی برای برگزاری دوره‌های آموزش مهارتی در رشته "هوافضا"، برای نخستین بار در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۵۱۶۰۹

جام جم آنلاین - خوزستان،شهرام ملایی هزاروندی بیان کرد: با ایجاد مرکز جوار و استفاده از ظرفیت کارگاه مراکز آموزش فنی و حرفه ای بخش دولتی و هواپیمایی کارون، آموزش در بخش هوا فضا و صنعت تعمیرات هواپیمایی اجرا می‌شود.

وی افزود: با توجه به نقش کلیدی آموزش فنی و حرفه ای در تحقق توسعه اشتغال با راه اندازی این رشته آموزشی‌، ظرفیت و بستر اشتغال بسیار زیادی برای مهارت آموختگان ایجاد خواهد شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان توضیح داد: تصمیم برای اجرایی شدن این آموزش‌ها در نشست تخصصی با مدیر منطقه‌ هواپیمایی‌ کارون دراستان خوزستان و بازدید دکتر محمد امین مکوندی مدیر کل امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری ، معاونین و تعدادی از روسای مراکز از ظرفیت‌های آموزشی هواپیمای اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: همچنین در این نشست مقرر شد آموزش‌های مهارتی مورد اشاره با تعامل، همکاری بین بخشی و استفاده از توان حداکثری مربیان طرفین عملیاتی شود.

ملایی هزاروندی یادآورشد: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان با ۵۵ مرکز آموزش دولتی و یک هزارو ۵۳۰ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در راستای توانمندسازی جوانان و مهارت جویان استان فعالیت دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها