مرتضی نبوی در برنامه شناسنامه:

نخبگان اصولگرا سازوکار وحدت طراحی کنند

یک فعال سیاسی و رسانه‌ای با تاکید بر اینکه وحدت اصل است و باید حفظ شود، گفت: تقویت وحدت ملی سیاست قطعی نظام اسلامی است، هر چند اختلاف فکری در کشور طبیعی است اما در عین حال رقایت‌های داخلی و اختلاف‌های سیاسی نباید موجب نفرت‌پراکنی و ایجاد دشمنی علیه هم شود.
کد خبر: ۱۴۵۰۰۷۸

محمد کاظم انبارلویی در گفتگو با جام جم آنلاین، گفت: وحدت و انسجام یکی از نکات کلیدی گفتمان امامین انقلاب است چرا که تمام هدف دشمن برای جنگ و براندازی نظام بر روی آسیب زدن روی وحدت ملی متمرکز است.

وی افزود: بنابراین باید بدانیم وحدت سرمایه بزرگ اجتماعی برای صیانت از امنیت ملی است، تاکید رهبری روی شناخت جوانان از نقشه دشمنان و اینکه جوانان همیشه جلوتر از  نقشه دشمن حرکت کنند نیز یکی دیگر از نکاتی است که در بیانات نوروزی رهبری وجود داشت.

انبارلویی ادامه داد: همچنین باید در نظر داشته باشیم اختلاف فکری و سلیقه ای نباید مورد نفرت پراکنی قرار گیرد این اختلاف فکری و سلیقه نباید موجب دشمنی شده و تا مرز اهانت و افترا علیه هم پیش برود که البته متاسفانه در انتخابات برخی رفتارها منجر به این شد که اختلاف‌ها به سمت نفرت پراکنی برود. رهبری نیز از این موضوع پرهیز می‌دهند تا اختلافات تبدیل به انزجار و نفرت نشود.

این فعال سیاسی گفت:  در صورتی که مسیر اختلاف به سمت نفرت پراکنی رود در  عمل در پازل دشمن حرکت کرده‌ایم چرا که به کار دشمن در ایجاد جنگ روانی یاری رسانده می شود.

انبارلویی با تاکید بر اینکه وحدت اصل است و باید حفظ شود، گفت: تقویت وحدت ملی سیاست قطعی نظام اسلامی است، هر چند اختلاف فکری در کشور طبیعی است اما در عین حال رقابت های داخلی و اختلاف‌های سیاسی نباید موجب نفرت‌پراکنی و ایجاد دشمنی علیه هم شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها