انبار احتکار ۲۰ تن آرد و روغن خوراکی در بیرجند کشف شد.
کد خبر: ۱۴۵۰۰۲۶

به گزارش جام جم آنلاین،فرمانده انتظامی استان گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی اخباری مبنی بر احتکار آرد و روغن خوراکی در شهرستان بیرجند دریافت کردند که سریع موضوع پیگیری و در دستور کار پلیس قرار گرفت.


سردار شجاعی نسب افزود: مأموران با انجام تحقیقات تخصصی پلیسی، انبار کالای احتکار شده را در شهرستان بیرجند شناسایی کردند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از انبار، ۱۱ تن و ۸۰۰ کیلوگرم آرد و ۸ تن و ۲۰۰ کیلوگرم روغن خوراکی احتکاری بدون مجوز نگهداری را کشف کردند.


وی با بیان اینکه ارزش ریالی کالای‌های احتکار شده توسط کارشناسان مربوطه بیش از ۶ میلیارد تومان برآورد شده است، گفت: مأموران در این خصوص یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.


سردار شجاعی نسب ضمن قدردانی از تعامل خوب مردم با پلیس، افزود: اجرای طرح مبارزه با احتکار و قاچاق کالا یکی از راهبرد‌های عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف مأموریتی فرماندهی انتظامی برای رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می‌شود و در این زمینه همراهی و همکاری تمام نهاد‌ها و بخش‌ها با انتظامی ضروری است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها