مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از ارائه بیش از 100 هزار نفر خدمت در سال جاری به مردم استان چهارمحال و بختیاری خبرداد.
کد خبر: ۱۴۴۹۶۳۰

ارائه بیش از 100هزار نفرخدمت به مردم در چهارمحال و بختیاری

به گزارش جام جم آنلاین _چهارمحال و بختیاری  به نقل از خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام درگفتگو با خبرنگار ما، گفت: در سال 1402 بیش از 255 تیم روز اعزام تیم های آموزشی و بهداشتی -درمانی عمومی و تخصصی شهید دکتر رهنمون به مناطق کمتر برخوردار استان (در سطح شهرستان های مختلف) داشته ایم.

 

ارائه بیش از 100هزار نفرخدمت به مردم در چهارمحال و بختیاری

کاظم کبیری افزود: در این اعزام ها کادر پزشکی و درمانی با تخصص های مختلف ازجمله؛ داخلی، اطفال، چشم پزشکی، دندانپزشکی، گوش و حلق و بینی، قلب و عروق، زنان و مامایی، حضور داشتند که ضمن ارائه 46 هزار و 599 نفر خدمت ، داروی رایگان به ارزش 139 میلیارد و 797 میلیون ریال تقدیم مردم عزیز شده است.

کبیری ادامه داد: برگزرای 242 تیم روز ایستگاه های سلامت و سنجش سلامت عمومی مردم در میعادگاه های نماز جمعه، ادارات و سازمان ها و مراسمات مختلف از دیگر اقدامات بسیج جامعه پزشکی در این سال بوده که 62هزار و 908نفر خدمت رایگان به ارزش ریالی 15میلیارد و 454 میلیون ریال می باشد.

 

ارائه بیش از 100هزار نفرخدمت به مردم در چهارمحال و بختیاری

وی همچنین از برگزاری 60 نشست بصیرتی روشنگری و همچنین حدود 50 برنامه با محوریت فرهنگ سازی در راستای جوانی جمعیت و فرزندآوری و طرح ایران جوان خبرداد و گفت: برگزاری 171 مراسم معنوی زیارت عاشورا، 64 مورد دیدار با خانواده محترم شهدای انقلاب و سلامت و شهدای بهداری دفاع مقدس و جانبازان جنگ تحمیلی و مهمانی لاله ها، 16 برنامه با موضوع عفاف و حجاب از دیگر اقدمات این سازمان به شمار می روند.

کبیری خاطرنشان کرد: با راه اندازی مراکز مردمی نفس(نجات فرزندان سقط)، انصراف 262 نفر از مادران باردار از سقط جنین غیرقانونی محقق شده است.

وی، گفت: با اجرای پویش سلیمان خدمت و ارائه خدمات تخصصی رایگان به بیماران نیازمند نیز 485 بیمار صعب العلاج از خدمات تخصصی رایگان بهره مند شدند.

ارائه بیش از 100هزار نفرخدمت به مردم در چهارمحال و بختیاری

کبیری در پایان اظهار کرد: در سالجاری جمعا 109 هزار و 507 نفر خدمت به صورت رایگان در قالب تیم های اعزامی و ایستگاه های سلامت تقدیم مردم عزیزمان در استان چهارمحال و بختیاری شده است و ان شاءالله این خدمت رسانی در ایام نوروز و سال آینده نیز تداوم خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها