استاندار خوزستان گفت: در شهرهایی که بیشترین تمرکز نیروهای مسلح را دارند از جمله اهواز، دزفول، شوشتر، امیدیه، ماهشهر، خرمشهر و آبادان اراضی مختلفی در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۱۴۴۹۵۹۹

جام جم آنلاین - خوزستان، نشست شورای مسکن استان روز شنبه ۲۶ اسفندماه به ریاست علی ‌اکبر حسینی‌ محراب، استاندار خوزستان با دستور کار بررسی روند اجرایی ساخت واحدهای سازمانی برای نیروهای مسلح استان برگزار شد.


استاندار خوزستان در پایان این نشست توضیح داد: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته در شهرهایی که بیشترین تمرکز نیروهای مسلح را دارند از جمله اهواز، دزفول، شوشتر، امیدیه، ماهشهر، خرمشهر و آبادان اراضی مختلفی برای ساخت مسکن نیروهای مسلح در نظر گرفته شده است.


وی افزود: امیدواریم اداره کل راه و شهرسازی استان به سرعت زمین ها را واگذار کند و نیروهای مسلح از طریق امکانات و ماشین‌آلاتی که دارند کار و ساخت و ساز را شروع کرده و خانواده های نیروهای مسلح به زودی صاحب مسکن شوند.


حسینی محراب اظهار داشت: هدف گذاری در نظر گرفته شده ساخت حدود ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد برای نیروهای مسلح استان است که در فاز اول ۶ هزار واحد ساخته می‌شود و زمان برگزاری مراسم آغاز عملیات اجرایی آن هم برای اردیبهشت سال آینده برنامه‌ریزی شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها