شرکت حملونقل ریلی رجا در راستای کسب رضایت حداکثری مسافران در ایام نوروز 1403، برنامهها و اقدامات متعددی را برای آمادهسازی قطارها انجام داده و در دست اقدام دارد.
معاون اجرایی و رئیس ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی شرکت رجا با اعلام این خبر افزود: این شرکت برنامهها و اقداماتی را در حوزه تجهیز و راهبری قطارها، نگهداری، بهبود و آمادهسازی تجهیزات فنی قطارها، آمادگی مأموران موظف و نظارت بر خدمات ارائه شده در قطارها برای افزایش مطلوبیت سفر برای هموطنان و کسب افزایش رضایتمندی آنان در دستور کار قرار داده است.
علیرضا علیسلیمانی گفت: از جمله اقدامات صورتگرفته در حوزه تجهیز و راهبری قطارها میتوان به نوسازی فرشهای کوپهها و راهروها، نوسازی ملحفهها و لوازم خواب، نوسازی روکش تختها و صندلیها و نوسازی پردهها اشاره کرد.
وی اظهار داشت: جرمگیری داخلی، نوسازی و بهسازی تجهیزات سرویسهای بهداشتی، تعمیرات سالیانه واگنها، رنگآمیزی کامل بدنه، تعمیر اساسی سپتیک و بهبود سیستم صوتیوتصویری واگنها از اقدامات صورت گرفته در حوزه تجهیز فنی قطارها است.
رئیس ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی 1403 شرکت رجا افزود: تبیین لزوم رعایت موازین اسلامی از سوی مأموران مؤظف قطارها و مسافران محترم، برگزاری دورههای آموزش ضمن خدمت برای مأموران مؤظف، تحویل البسه و کفش سازمانی به کلیه مأموران قطارها جهت آمادگی بیشتر برای ایام پیک نوروز، طراحی و دوخت لباس جدید برای مهمانداران قطارهای پنج ستاره زندگی نیز از جمله اقدامات انجام شده است.
علیسلیمانی به بازدید از قطارهای مسافری با محوریت رفع نارساییهای احتمالی قبل از شروع پیک نوروز 1403 اشاره کرد و گفت: علاوه بر بازرسی از قطارها، بازدید از کیترینگهای تأمینکننده غذا و نیز کارگاههای شستشوی طرف قرارداد در تهران و نواحی، و برنامهریزی و اتخاذ تدابیر لازم از طریق حضور مؤثر همکاران در کلیه واحدهای مرتبط از اقدامات نظارتی این شرکت برای نوروز 1403 است.
عضو هیئت مدیره و معاون اجرایی شرکت رجا اجرای برنامهها و ارائه خدمات فرهنگی را از دیگر تمهیدات در نظر گرفته شده برای سفرهای نوروزی 1403 برشمرد و اظهار داشت: تجهیز کتابخانه قطارهای پنج ستاره زندگی به کتابهای متنوع، اهدای هدیه به مسافران کودک، تهیه محتوای صوتیوتصویری ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، برگزاری مراسم بدرقه مسافران در ایستگاه تهران و مشهد با حضور خادمیاران رضوی(ع)، برپایی سفره هفتسین در تعدادی از قطارها و نیز اجرای برنامههای فرهنگی ویژه مسافران و کودکان در قطارها از این دست اقدامات است.
معاون اجرایی و رئیس ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی 1403 شرکت رجا اظهار کرد: طبق برنامهریزیهای صورتگرفته، با هدف ارزیابی میزان رضایت مسافران عزیز و شناسایی نقاط قوت و نقاط قابل بهبود، نظرسنجیهایی هم در خصوص سفرهای نوروزی 1403 از مسافران گرامی انجام میشود که امیدواریم، با اقدامات صورت گرفته، شاهد افزایش سطح رضایتمندی آنان باشیم.
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد