نیکوکارگنبدی محمد شهرکی در یک اقدام خداپسندانه در آستانه عیدنوروز و ماه مبارک رمضان، تعداد ۱۰ هزار بسته معیشتی را بین نیازمندان توزیع کرد.
نیکوکارگنبدی محمد شهرکی در یک اقدام خداپسندانه در آستانه عیدنوروز و ماه مبارک رمضان، تعداد ۱۰ هزار بسته معیشتی را بین نیازمندان توزیع کرد.
کد خبر: ۱۴۴۹۳۴۵
نویسنده شبیر دائمی

 به گزارش جام جم آنلاین از گرگان امام جمعه گنبدکاووس گفت: در شرایط کنونی جامعه که اغلب مردم نیازمند چنین حرکت‌هایی هستند، توزیع بسته‌های معیشتی توسط نیکوکاران به ویژه در آستانه عیدنوروز و بهار قرآن، ثواب مضاعف دارد. حجت‌الاسلام محمود ترابی در مراسم توزیع بسته‌های معیشتی اظهار کرد: نگاه همه نیکوکاران استان و کشور مانند محمد شهرکی به دور از تعصبات قومی و مذهبی باشد و تلاش کنند تا در راستای کمک‌های خیرخواهانه همه اقشار از همه قومیت‌ها و مذاهب را دریابند. وی تصریح کرد: توجه همه ما در ماه مبارک امسال بیشتر بر روی خانواده‌های نیازمند باشد. وی عنوان کرد:توزیع کالاها توسط این نیکوکار گنبدی جای تقدیر دارد و امید داریم دیگر نیکوکاران نیز در طول سال در این حوزه یاریگر مردم باشند‌ و انجام کار خیرخواهانه همدلی و صمیمت را افزایش می‌دهد. فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در این مراسم گفت: انجام چنین فعالیت‌های نیکوکارانه توسط خیرین باعث افزایش همدلی، وحدت و صمیمت بین اقشار مردم می‌شود ودلگرمی آنها را به نظام و انقلاب اسلامی بیشتر می‌کند. مهدی دهرویه اظهارکرد: خوشبختانه نیکوکاران گنبدی همواره در کنار مردم و نظام جمهوری اسلامی بودند و همیشه در حوادث مختلف طبیعی زلزله، سیل و دیگر حوادث وارد عرصه شده و کمک‌های زیادی را انجام داده‌اند. رئیس مجمع خیرین گلستان گفت: شهدا با فدا کردن جان خود و اهدای خون خود به‌ کشور ایران اسلامی بهترین و واقعی‌ترین نیکوکاران هستند. محمدشهرکی اظهارکرد: امروز کشور ایران اسلامی بیش از هرزمان دیگر به کمک و همراهی نیکوکاران نیاز دارد و انتظار می‌رود همه افرادی که می‌توانند در این امر خداپسندانه کمکی کنند، وارد عرصه میدان شوند. وی تصریح‌کرد: اگر افراد متمکن در هر محل زندگی خود، نیازمندان را شناسایی کرده و با کمک افرادی که در آن محل زندگی می‌کنند مایحتاج چنین خانواده‌هایی را تامین کنند، هیچ خانواده‌ای در این ماه مبارک مشکل نخواهند داشت. توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی شامل اقلام و کالاهای اساسی مانند برنج، روغن، ماکارونی، رب‌گوجه، قند و دیگر اقلام از جمله بسته های توزیع شده بین نیازمندان این شهرستان بود.

 
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها