رژیم‌ صهیونیستی در ورطه نابودی افتاده است

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت:رژیم صهیونیستی خود قبول کرده که در ورطه‌ای افتاده که او را نابود می‌کند.
نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت:رژیم صهیونیستی خود قبول کرده که در ورطه‌ای افتاده که او را نابود می‌کند.
کد خبر: ۱۴۴۶۵۰۰

به گزارش جام جم آنلاین البرز،آیت الله حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه میلاد منجی عالم امام عصر، میثاق الله و وعده تضمین شده الهی را به همه شیعیان تبریک گفت و به ارتبلط و حب مردم با، ولی عصرشان تاکزد کرد و گفت: مردم باید از قاعده گواهی دل استفاده کنند تا ارتباط تنگاتنگی با امام زمان (عج) داشته باشند و برای ارتباط و جلب محبت امام عصر باید اخلاق خانوادگی، اخلاق اجتماعی و اخلاق سیاسی مناسب طبق فرمایشات امامان و رهنمود‌های دینی داشت.
خطیب جمعه کرج در ادامه به بحث مهدویت و امام و حضور ظهور امام زمان اشاره کرد و گفت: مهدویت یک امر یک بعدی نیست و روز میلاد امام زمان روز مستضعفین نیز نامگذاری شده که برای تحقق آن راهبرد‌های زیادی وجود دارد از جمله این راهبرد‌ها تشکیل هسته‌های مقاومت بود که با تلاش حضرت امام خمینی رحمت الله علیه به وجود آمد و امروز آثارش را همه جهان دیده اند و تبدیل به جریان مقاومت شده که همه مستکبران جهان را عصبانی کرده است.
خطیب جمعه کرج گفت: امروز بر جهان مشخص شده که آمریکاست که نمی‌گذارد جنگ و کودک کشی در دنیا خاتمه یابد و ریشه همه جنایت‌ها و گسترش دهنده نا ارمی امریکاست.
وی در ادامه شورای امنیت را مورد خطاب قرار داد و گفت: این چه شورای امنیتی است که نمی‌تواند جلوی افراطی‌گری‌های آمریکا را بگیرد خطیب جمعه کرج از سران کشور‌های عضو خواست تا قیام کنند و سازمان ملل را از دست جنایتکار بزرگ دنیا خارج نمایند.
آیت الله حسینی همدانی در بخش دیگری از خطبه‌های خود با اشاره به اقدامات رژیم صهیونیستی گفت: رژیم صهیونیستی خود قبول کرده که در ورطه‌ای افتاده که او را نابود می‌کند و مهم‌ترین سوال امروز ما از رژیم صهیونیستی این است که چرا نتوانستید حماس را از بین ببرید چرا نتوانستید یک نفر از اسرای خود را آزاد کنید و بدانید مسیری را که شروع کردید نابودی قطعی شماست.
نماینده، ولی فقیه در استان البرز گفت: کشور‌های اروپایی تا حدودی ارتباطات خود را با اسرائیل کمرنگ کرده و به دلیل کشتار غیر نظامیان غزه ارسال کالا‌های خود به اسرائیل را تحریم کرده اند، اما کشور‌های اسلامی علناً کمک‌ها و پشتیبانی‌های خودشان را ادامه داده‌اند و سران کشور‌های عربی انزجار خود را از اقدامات صهیونیست‌ها اعلام نمی‌کنند.


آیت الله حسینی همدانی به روز تکریم از سربازان گمنام که در روز ولادت، ولی عصر (عج) اشاره کرد و گفت: سربازان گمنام امام زمان یکی از اضلاع مهم امنیت کشور هستند که تلاش هایشان قابل تقدیر است چرا که تنوع اقداماتشان گسترده و در تمام بخش‌ها و چه در خارج و چه در داخل برای حفظ امنیت کشور در حال تلاش شبانه روزی هستند.
خطیب جمعه از مردم خواست با حضور پرشور خود در روز جمعه در ساعات اولیه در پای صندوق‌های رای حاضر شوید که این کار خیر است و سرعت در کار خیر مطلوب است؛ و در ادامه از مردم خواست همه چهره به چهره با هم برای حضور در انتخابات گفتگو کنید و یکدیگر را برای دعوت به حضور تشویق کنید که یکی از مصادیق امر به معروف تشویق به رای دادن است، پرچم به دست بگیرید و با تمام اعضای خانواده پای صندوق‌های رای حاضر شوید و چشم دشمنان را با وحدت خود کور کنید.
خطیب جمعه کرج در ادامه از کاندیدا‌ها خواست تا ممر قانون انتخابات عمل کنند و الگوی اخلاق باشند.
امام جمعه کرج در ادامه گفت: برای تائید و رد صلاحیت‌ها هیچ دخالتی نداشته و هر نامزد انتخاباتی به حمایت من از خودش اشاره داشته باشد دروغ گفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها